| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Uvedba družbenega omrežja instagram: študija primera v podjetju Kova d. o. o. : meje dopustnosti medijskega poročanja
Avtorji:Bezenšek, Elizabeta (Avtor)
Žilič Fišer, Suzana (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Bezensek_Elizabeta_2020.pdf (1,36 MB)
MD5: FC1A445FEBCFF6F295314364542C5D74
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:V magistrskem delu je predstavljeno družbeno omrežje Instagram kot potencialno učinkovit kanal za oglaševanje na spletu in s tem možnost povečanja uspešnosti in večanje prepoznavnosti podjetja. V teoretičnem delu smo preučili strokovno literaturo na področjih digitalnega marketinga, oglaševanja na spletu in družbenih omrežij. Na podlagi praktičnega primera uvedbe Instagrama v podjetje smo prikazali, kako lahko z ustrezno strategijo na družbenih omrežjih povečamo prepoznavnost podjetja. Magistrsko delo je izvedeno na študiji primera podjetja KOVA d. o. o., kjer smo merili samo uspešnost oziroma učinek uvedbe družbenega omrežja za podjetju. Gre za podjetje z dolgoletno tradicijo, ki pa do danes na družbenih omrežjih ni bilo posebej aktivno.
Ključne besede:Instagram, družbeno omrežje, KOVA d. o. o., digitalni marketing
Leto izida:2020
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[E. Bezenšek]
Št. strani:IV, 73 f.
Izvor:Maribor
UDK:659.2:004.774.1(043.2)
COBISS_ID:27226883 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:KCVS09OM
Število ogledov:354
Število prenosov:175
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:12.05.2020

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Introduction of the social network instagram: case study at Kova d. o. o.
Opis:In the master's thesis the social network Instagram is presented as a potentially good channel for web advertising and, thereby, the possibility of increasing the company's success and recognisability. In the theoretical part, we examine specialised literature in the field of digital marketing, online advertising, and social networks. With a practical case of introduction of Instagram to a company, we show how can a proper social media strategy increase business recognition of the company. The thesis is carried out on a case study of the company KOVA d.o.o., where the effectiveness or the impact of the introduction of the social network to a company was measured. This is a company with a long tradition, which until today has not been active on social networks.
Ključne besede:Instagram, social media, KOVA d. o. o., digital marketing


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici