| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Informacijske tehnologije za prvo psihosocialno pomoč
Avtorji:ID Peternelj, Miha (Avtor)
ID Rajkovič, Uroš (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Peternelj_Miha_2020.pdf (1,71 MB)
MD5: ECC8302458ECEEEA9DA6908D7C68588B
PID: 20.500.12556/dkum/1bcd932e-80c7-45c2-9553-ddd93dc0d7f8
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Uvod: V diplomskem delu smo raziskali, ali lahko s pomočjo sodobnih informacijskih tehnologij zagotovimo osnovno prvo psihosocialno pomoč tudi osebam, ki je drugače ne bi prejele ali pa se ne želijo izpostavljati in je poiskati same. Namen: Želeli smo preveriti, ali je današnja družba pripravljena na interakcijo in implementacijo informacijske tehnologije v povezavi z lastnim tako fizičnim kot mentalnim zdravjem. Metode dela: Želene in iskane podatke smo dobili z iskanjem podobnih rešitev na spletu, pridobivanjem informacij s pomočjo spletnih člankov ter druge literature, tudi s pomočjo spletnih portalov, kot je YouTube. Relevantne podatke za analizo in statistično obdelavo smo pridobili predvsem s spletno anketo, bazen anketirancev pa smo polnili s pomočjo socialnih omrežij. Rezultati: S pomočjo anketnega vprašalnika smo pridobili informacije o poznavanju prve psihosocialne pomoči, uporabi pametnih naprav v vsakdanu, ter zaupanju v informacije, ki bi jih moderna tehnologijja s pomočjo umetne intelligence ponudila na področju mentalnega zdravja ter spoprijemanja s stresom. Z njegovo pomočjo smo tudi statistično obdelali podatke. Zajetih je bilo 150 anketirancev. Vprašalnik je bil razdeljen na dva dela, kjer so anketiranci odgovarjali na vprašanja, vezana na poznavanje modernih tehnologij in poznavanje ter nudenje prve psihosocialne pomoči. Razprava in zaključek: Glede na tematiko in trenutno stopnjo ozaveščenosti predvidevamo, da je trenutna situacija nenaklonjena uporabi modernih tehnologij za možnosti prve psihosocialne pomoči. Prebivalstvo še vedno raje zaupa osebnemu stiku z zdravnikom, ki je zavezan poklicni molčečnosti, ali še raje ostaja anonimno in se tovrstne oblike pomoči sploh ne poslužuje.
Ključne besede:prva psihosocialna pomoč, umetna inteligenca, informacijske tehnologije
Kraj izida:Maribor
Leto izida:2020
PID:20.500.12556/DKUM-76291 Novo okno
COBISS.SI-ID:36509443 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:CJH3D7CP
Datum objave v DKUM:10.11.2020
Število ogledov:721
Število prenosov:83
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:07.05.2020

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Information technology for first psychosocial aid
Opis:Introduction: In the diploma thesis we explored whether using modern information technologies can provide basic first psychosocial aid also to persons who would otherwise either not receive it or do not wish to be exposed and seek it themselves. Purpose: The aim was to verify if today's society is ready for the interaction and implementation of information technology in relation to its own physical and mental health. Methods of work: The desired and sought-after information was obtained by finding similar solutions online, gaining information through online articles and other literature, including web portals such as YouTube. Relevant data for analysis and statistical processing were gatherd mainly through an online survey, and the pool of respondents was filled by using social networks. Results: The questionnaire provided information on knowledge of first-aid psychosocial assistance, use of smart devices in everyday life, and confidence in information that modern technology would offer in the field of mental health and stress management through artificial intelligence. With its help we also processed the data statistically. A total of 150 respondents were interviewed. The questionnaire was divided into two sections, where the respondents answered questions related to knowledge of modern technologies and the knowledge and first psychosocial assistance. Discussion and conclusion: Given the subject matter and current level of awareness, we assume that the current situation is reluctant to use modern technologies for first psychosocial aid opportunities. The population still prefers to trust a personal contact with a doctor who is committed to professional secrecy, or rather remain anonymous and do not even use this type of assistance.
Ključne besede:first psychosocial aid, artificial intelligence, information technology


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici