| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Vloga učitelja pri socialnem vključevanju učenca s posebnimi potrebami v razredno skuponost
Avtorji:ID Nemec, Ines (Avtor)
ID Opara, Božidar (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Nemec_Ines_2020.pdf (1,35 MB)
MD5: D22F181E8EEFE2BF8C29146313B2A0EC
PID: 20.500.12556/dkum/16aa4095-5e98-410c-a7e5-dd2b5c5e6491
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Posamezniki s posebnimi potrebami so bili vso zgodovino odrinjeni na obrobje in bolj ali manj socialno izključeni. Nova paradigma ter ideje in gibanje integracije in nato inkluzije so prinesle mnoge spremembe, ki so jih usmerjali številni mednarodni dokumenti. S tem so se zmanjševale tudi možnosti za socialno izključevanje. Magistrsko delo je razdeljeno na dva dela; na teoretični in empirični del. V prvem delu so opredeljeni otroci s posebnimi potrebami, podrobneje je opisano inkluzivno izobraževanje. Predstavljena je tudi vloga učitelja pri vključevanju učenca s posebnimi potrebami v razred, sodelovanje in komunikacija učitelja ter odnosi v razredu. V empiričnem delu je predstavljena raziskava, v kateri so sodelovali učitelji razrednega in predmetnega pouka. Podatke smo zbirali s pomočjo anketnih vprašalnikov in jih obdelali v statističnem programu SPSS. Raziskava je pokazala, da je večina učiteljev pridobila znanje za delo z učenci s posebnimi potrebami z obiski seminarjev in dodatnih izobraževanj. Več kot polovica anketirancev je mnenja, da je potrebno učence s posebnimi potrebami vključevati v redne osnovne šole. Ugotovili smo, da učitelji razrednega pouka namenijo več pozornosti vključevanju učencev s posebnimi potrebami v razred kot učitelji predmetnega pouka. Prav tako smo ugotovili, da večina učiteljev poskuša izboljšati socialno sprejetost učencev s posebnimi potrebami s pogovorom.
Ključne besede:učenci s posebnimi potrebami, vloga učitelja, socialna sprejetost, odnosi v razredu, inkluzija
Kraj izida:Maribor
Založnik:[I. Nemec]
Leto izida:2020
PID:20.500.12556/DKUM-75921 Novo okno
UDK:373.3:376-053.2(043.2)
COBISS.SI-ID:19709443 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:LQIDWBZY
Datum objave v DKUM:28.07.2020
Število ogledov:1737
Število prenosov:308
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:05.03.2020

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The role of a teacher in sicial inclusion of a student with special needs in a classroom community
Opis:Through the history, individuals with special needs have been put on the edge of community being more or less socially excluded. New paradigm as well as ideas and integration movement and subsequently inclusion have brought a whole range of changes, which were directed by several international documents. By doing so, opportunities for social exclusion have decreased. This master's thesis consists of two parts, namely the theoretical and the empirical part. First part presents a definition of children with special needs as well as a detailed description of inclusive education. In addition, the role of a teacher in social inclusion of a student with specials needs into classroom community, cooperation and communication of a teacher and classroom relations are presented. The empirical part focuses on a research, which teachers of the first cycle and teachers of the second cycle of primary education took part in. The data were collected using a questionnaire and analysed with the help of a statistical programme SPSS. The results showed that most of the teachers had gained knowledge required for working with students with special needs through seminars and further education. More than a half of interviewees believe students with special needs should be included in regular primary schools. We found out that teachers of the first cycle of primary education draw more attention to inclusion of students with special needs into classroom community compared to the teachers at the second cycle of primary education. We also came to a finding that most of the teachers tend to improve social acceptance of students with special needs through conversation.
Ključne besede:students with special needs, the role of a teacher, social acceptance, classroom, inclusion


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici