| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Mnenja vzgojiteljev/-ic do zbiranja podatkov v vrtcu
Avtorji:Peterka, Katja (Avtor)
Bratina, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Peterka_Katja_2020.pdf (836,98 KB)
MD5: 1571D3075F4F81DADE680A4412F20EF9
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V diplomskem delu so proučena mnenja vzgojiteljev in pomočnikov vzgojiteljev o zbiranju podatkov v vrtcih. V teoretičnem delu so podrobneje razčlenjene pedagoška metodologija in najpogostejše vrste raziskovanja v pedagoških ustanovah, natančneje v vrtcih. Opisani in razčlenjeni sta obliki raziskovanja, ki se pojavljata v pedagoški metodologiji, tj. kvalitativno in kvantitativno raziskovanje. Teoretični predstavitvi so dodani opisi načinov zbiranja posameznega raziskovanja ter predstavljene prednosti in slabosti posameznega tipa raziskovanja ter primernost njihovega izvajanja v vrtcih. Sledita predstavitev težav, povezanih z relevantnostjo rezultatov raziskav, in opis načinov, kako izboljšati odzivnost pri zbiranju podatkov v vrtcih. V empiričnem delu so raziskana mnenja vzgojiteljev predšolskih otrok in pomočnikov vzgojiteljev predšolskih otrok o zbiranju podatkov v vrtcih, pojavljanju pedagoške metodologije v vrtcih in načinih zbiranja podatkov. Podatki so pridobljeni s pomočjo strokovno podprtega anketnega vprašalnika, ki poleg že omenjenih vprašanj vsebuje vprašanja o pogostosti pojavljanja zbiranja podatkov, nagrajevanju izpolnjenih vprašalnikov in dosedanjih izkušnjah strokovnih delavcev.
Ključne besede:pedagoška metodologija, kvantitativno raziskovanje, kvalitativno raziskovanje, zbiranje podatkov, metodologija v vrtcu
Leto izida:2020
Založnik:[K. Peterka]
Izvor:Maribor
UDK:373.2:001.8(043.2)
COBISS_ID:16250115 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:SGWSQDSS
Število ogledov:491
Število prenosov:85
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:05.03.2020

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Opinions of pre-school teachers on data collection in kindergarten
Opis:The diploma thesis examines the opinions of pre-school teachers and pre-school teachers' assistants on data collection in kindergartens. In the theoretical part, the pedagogical methodology and the most common types of research in pedagogical institutions, in particular in kindergartens, are detailed. The two forms of research that appear in the pedagogical methodology are described and analysed; qualitative and quantitative research. The theoretical presentation is accompanied by descriptions of the methods of collecting individual research and the advantages and disadvantages of each type of research and the suitability of their implementation in kindergartens. The following are a presentation of problems related to the relevance of research findings, and a description of ways to improve responsiveness in data collection in kindergartens. The empirical part explores the opinions of pre-school teachers and assistants of pre-school teachers on data collection in kindergartens, the occurence of pedagogical methodology in kindergartens and methods of data collection. The data were obtained through a professionally supported survey questionnaire, which, in addition to the questions already mentioned, contains questions about the frequency of occurrence of data collection, the rewarding of completed questionnaires and the experience of professionals so far.
Ključne besede:pedagogical methodology, quantitative research, qualitative research, data collection, methodology in kindergarten


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici