Naslov: | Slovenščina na dlani 2 |
---|
Avtorji: | ID Ulčnik, Natalija (Urednik) ID Jerala-Bedenk, Mojca (Avtor) ID Koletnik, Mihaela (Avtor) ID Krajnc Ivič, Mira (Avtor) ID Majhenič, Simona (Avtor) ID Majninger, Sandi (Avtor) ID Meterc, Matej (Avtor) ID Šek, Polonca (Avtor) ID Ulčnik, Natalija (Avtor) ID Valh Lopert, Alenka (Avtor) ID Verdonik, Darinka (Avtor) ID Voršič, Ines (Avtor) ID Markežič, Tjaša (Avtor) ID Šorli, Mojca (Recenzent) ID Ivanuš-Grmek, Milena (Recenzent) ID Majhenič, Simona (Prevajalec povzetka) ID Ulčnik, Natalija (Lektor) ID Šek, Polonca (Lektor) ID Perša, Jan (Tehnični urednik) |
Datoteke: | http://press.um.si/index.php/ump/catalog/book/447
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Strokovno delo |
---|
Tipologija: | 2.02 - Strokovna monografija |
---|
Organizacija: | PEF - Pedagoška fakulteta
|
---|
Opis: | Monografija predstavlja nadaljevanje publikacije Slovenščina na dlani 1, izdane v letu 2018. Prvi del prinaša rezultate projekta Slovenščina na dlani, ki ga v času od leta 2017 do leta 2021 izvajamo na Univerzi v Mariboru. Predstavljena je idejna zasnova učnega e-okolja, in sicer z vidika uporabniške izkušnje učitelja ter učenca. Ker bo e-okolje vsebovalo vaje in naloge s področja pravopisa, slovnice, frazeologije in besedil, so podane možnosti priprave vaj z ozirom na učni načrt in postopke avtomatizacije. Pri frazeologiji bomo ob nalogah ponudili tudi slovarske opise izbranih enot, zato je predstavljeno, katerih 100 frazemov in 100 pregovorov smo izbrali za natančnejšo obravnavo. Pojasnjeno je tudi, katera znanja bodo učeči se usvajali s pomočjo zbirke besedil, ki smo jo poimenovali BERTA. V drugem delu najdemo članke učiteljic slovenščine, ki sodelujejo v projektu. Na podlagi svojih izkušenj z učenci in dijaki predstavljajo izvirne ideje za obravnavo slovnice, leksikologije, frazeologije in besedilnih vrst ter izpostavljajo učinkovite učne metode, s katerimi so uspele osnovno- in srednješolce navdušiti za učenje in raziskovanje slovenščine. Na podlagi člankov ugotavljamo, da je mogoče vsako, tudi na videz suhoparno učno snov, učencem predstaviti kot izziv in jih s tem spodbuditi k ustvarjalnosti ter iskanju drugačnih rešitev. |
---|
Ključne besede: | e-okolje, tipologija nalog, pravopis, slovnica, frazeologija, neumetnostna besedila, pouk slovenščine, učne metode |
---|
Status publikacije: | Objavljeno |
---|
Verzija publikacije: | Objavljena publikacija |
---|
Kraj izida: | Maribor |
---|
Kraj izvedbe: | Maribor |
---|
Založnik: | Univerzitetna založba Univerze |
---|
Leto izida: | 2019 |
---|
Leto izvedbe: | 2019 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-75843  |
---|
ISBN: | 978-961-286-319-7 |
---|
UDK: | 811.163.6(075.8)(0.034.2) |
---|
COBISS.SI-ID: | 97578753  |
---|
DOI: | 10.18690/978-961-286-319-7  |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:5FKCLXAM |
---|
Datum objave v DKUM: | 17.02.2020 |
---|
Število ogledov: | 2226 |
---|
Število prenosov: | 82 |
---|
Metapodatki: |  |
---|
Področja: | Ostalo
|
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: |  |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |