| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Slovenščina na dlani 2
Avtorji:ID Ulčnik, Natalija (Urednik)
ID Jerala-Bedenk, Mojca (Avtor)
ID Koletnik, Mihaela (Avtor)
ID Krajnc Ivič, Mira (Avtor)
ID Majhenič, Simona (Avtor)
ID Majninger, Sandi (Avtor)
ID Meterc, Matej (Avtor)
ID Šek, Polonca (Avtor)
ID Ulčnik, Natalija (Avtor)
ID Valh Lopert, Alenka (Avtor)
ID Verdonik, Darinka (Avtor)
ID Voršič, Ines (Avtor)
ID Markežič, Tjaša (Avtor)
ID Šorli, Mojca (Recenzent)
ID Ivanuš-Grmek, Milena (Recenzent)
ID Majhenič, Simona (Prevajalec povzetka)
ID Ulčnik, Natalija (Lektor)
ID Šek, Polonca (Lektor)
ID Perša, Jan (Tehnični urednik)
Datoteke:URL http://press.um.si/index.php/ump/catalog/book/447
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Strokovno delo
Tipologija:2.02 - Strokovna monografija
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Monografija predstavlja nadaljevanje publikacije Slovenščina na dlani 1, izdane v letu 2018. Prvi del prinaša rezultate projekta Slovenščina na dlani, ki ga v času od leta 2017 do leta 2021 izvajamo na Univerzi v Mariboru. Predstavljena je idejna zasnova učnega e-okolja, in sicer z vidika uporabniške izkušnje učitelja ter učenca. Ker bo e-okolje vsebovalo vaje in naloge s področja pravopisa, slovnice, frazeologije in besedil, so podane možnosti priprave vaj z ozirom na učni načrt in postopke avtomatizacije. Pri frazeologiji bomo ob nalogah ponudili tudi slovarske opise izbranih enot, zato je predstavljeno, katerih 100 frazemov in 100 pregovorov smo izbrali za natančnejšo obravnavo. Pojasnjeno je tudi, katera znanja bodo učeči se usvajali s pomočjo zbirke besedil, ki smo jo poimenovali BERTA. V drugem delu najdemo članke učiteljic slovenščine, ki sodelujejo v projektu. Na podlagi svojih izkušenj z učenci in dijaki predstavljajo izvirne ideje za obravnavo slovnice, leksikologije, frazeologije in besedilnih vrst ter izpostavljajo učinkovite učne metode, s katerimi so uspele osnovno- in srednješolce navdušiti za učenje in raziskovanje slovenščine. Na podlagi člankov ugotavljamo, da je mogoče vsako, tudi na videz suhoparno učno snov, učencem predstaviti kot izziv in jih s tem spodbuditi k ustvarjalnosti ter iskanju drugačnih rešitev.
Ključne besede:e-okolje, tipologija nalog, pravopis, slovnica, frazeologija, neumetnostna besedila, pouk slovenščine, učne metode
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:Univerzitetna založba Univerze
Leto izida:2019
Leto izvedbe:2019
PID:20.500.12556/DKUM-75843 Novo okno
ISBN:978-961-286-319-7
UDK:811.163.6(075.8)(0.034.2)
COBISS.SI-ID:97578753 Novo okno
DOI:10.18690/978-961-286-319-7 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:5FKCLXAM
Datum objave v DKUM:17.02.2020
Število ogledov:2226
Število prenosov:82
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:17.02.2020

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Slovene in the Palm of Your Hand 2
Opis:The monograph is a continuation of the publication Slovene in the Palm of Your Hand 1. In the first part, the results of the project Slovene in the Palm of Your Hand, which is being carried out at the University of Maribor from 2017 until 2021, are presented. It outlines the e-environment for learning from the perspective of the teacher’s and the pupil’s user experience. As the e-environment provides exercises in orthography, grammar, phraseology, and texts, exercises can be prepared considering both the curricula and the process of automation. The area of phraseology will also include a dictionary description of selected units. Therefore, the 100 idioms and the 100 proverbs that were selected for a more detailed analysis are presented. The monograph also elaborates the knowledge that pupils will gain through the collection of texts, called BERTA. The second part provides papers by Slovene language teachers. Drawing upon their experience in working with pupils and high school students, they introduce original ideas for teaching grammar, lexicology, phraseology, and text types while highlighting effective teaching methods which inspired pupils and high school students to learn and research the Slovene language. The papers show that all subject matters, can be presented as challenges and therefore encourage learners to be more creative and search for alternative solutions.
Ključne besede:e-environment, exercise typology, orthography, grammar, phraseology, non-literary text, Slovene lessons, teaching method


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici