| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Učilnica v naravi pri osnovni šoli Fram
Avtorji:Radinović, Saša (Avtor)
Konečnik Kotnik, Eva (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Vovk, Ana (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Radinovic_Sasa_2020.pdf (4,11 MB)
MD5: 58C9A438087EDDA0D32AE9E434AAAFB1
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:V zaključnem delu smo izdelali učilnico v naravi pri osnovni šoli Fram, ki je namenjena proučevanju naravnogeografskih značilnosti pokrajine. Menimo, da je učenje na prostem izredno pomembno pri doseganju učnih ciljev predmetov v osnovni šoli (npr. spoznavanje okolja, naravoslovje in tehnika, družba in geografija), tako z vidika uspešnosti kot tudi motivacije. Predstavili smo potek izdelave učilnice v naravi, vse od ugotavljanja pogojev za vzpostavitev učilnice v naravi do njene končne podobe. V nadaljevanju smo predstavili didaktične podlage geografskega izobraževanja v učilnici v naravi ter s pomočjo pregleda učnih načrtov zgoraj navedenih predmetov v osnovni šoli ugotavljali, katere učne cilje bi bilo smiselno dosegati izven učilnice. Izdelali smo tudi didaktične podlage geografskega izobraževanja v učilnici v naravi, katere predstavljajo smernico njene uporabnosti. S pomočjo kataloga terenskih metod dela smo želeli uporabnikom učilnice v naravi podati več možnosti izvajanja posameznih dejavnosti na prostem. V nadaljevanju smo izdelali konkretizirane primere raziskovalnega dela v učilnici v naravi pri osnovni šoli Fram. Tako smo izdelali primere učnih priprav in učnih listov za klasično terensko delo pri pouku geografije v 9. razredu, projektno delo z naslovom Šolski vrt – razgiban življenjski prostor kot korak k samooskrbi za 2., 5. in 9. razred in eksperimentalno učno delo z naslovom Podnebne spremembe za 3., 5. in 9. razred. S slednjima primeroma smo želeli prikazati nadgrajevanje učnih vsebin in učnih ciljev po vertikali posameznih predmetov. V zadnjem delu smo ovrednotili uporabnost vzpostavljene učilnice v naravi med učitelji posameznih predmetov osnovne šole Fram. Učitelji so podali mnenje o izvajanju možnih dejavnosti v učilnici v naravi, hkrati pa podali možnosti o vzpostavitvi posameznih objektov, ki jih sami pogrešajo pri svojem delu.
Ključne besede:učilnica v naravi, terensko delo, učenje v naravi, geografija, metode geografskega raziskovanja v naravi
Leto izida:2020
Založnik:[S. Radinović]
Izvor:Maribor
UDK:91:37.091.3(043.2)
COBISS_ID:25155336 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:0TE9CS7I
Število ogledov:704
Število prenosov:162
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:09.02.2020

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Outdoor classroom at the primary school Fram
Opis:In the final part, we have created an outdoor classroom at Fram Elementary School, which is meant to study the natural-geographical features of the landscape. We believe that outdoor learning is of the utmost importance at achieving the learning objectives of elementary school subjects (e.g. Environmental Education, Science and Technology, Society and Geography), both in terms of performance and motivation. We have outlined the process of creating a classroom in nature, from establishing the conditions for setting up an outdoor classroom to its final image. Later, we also presented the didactic bases and guidelines for outdoor geography education and, by reviewing the syllabuses of the above-mentioned subjects at elementary school, to determine what learning goals would be appropriate to achieve outside the classroom. With the help of the catalogue of fieldwork methods, we wanted to give the classroom users more opportunities to do individual outdoor activities. Besides that, we elaborated concrete examples of research work in the field nearby Fram Elementary School. Thus, the nine-graders prepared examples of study preparations and worksheets for classical fieldwork in the project work entitled School Garden - a vibrant living space as a step towards self-care for grades 2, 5, and 9, and the experimental task Climate change for grades 3, 5 and 9. With the following examples, we wanted to show the vertical upgrading of the learning contents and objectives for individual subjects. In the last part, we evaluated the usefulness of the established outdoor classroom among teachers of individual subjects at Fram Primary School. They expressed their opinion about the implementation of possible activities outside the classroom and they also suggested some other extra-curricular topics they miss at their work.
Ključne besede:outdoor classroom, fieldwork, learning outside the classroom, geography, methods of geographical exploration in nature


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici