| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Razvoj računalniških iger za microsoft hololens
Avtorji:Narat, Denis (Avtor)
Kolmanič, Simon (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Narat_Denis_2020.pdf (1,66 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:V diplomskem delu je predstavljen proces izdelave igre za Microsoft HoloLens v igralnem pogonu Unity. Igra predstavlja proces kuhanja kave in s tem predstavi različne funkcionalnosti, ki jih ponuja HoloLens. Za razvoj je uporabljen programski jezik C#. Diplomsko delo opisuje HoloLens, njegovo zgodovino ter funkcionalnost. Predstavljen je tudi igralni pogon Unity, kaj ponuja in katere funkcionalnosti so bile uporabljene. V praktičnem delu so predstavljene glavne značilnosti, ki jih ponuja HoloLens, kako so bile uporabljene v igri ter težave, s katerimi smo se soočili. Na koncu je predstavljena končna igra.
Ključne besede:HoloLens, računalniška igra, Unity, kuhanje kave
Leto izida:2020
Izvor:Maribor
NUK URN:URN:SI:UM:DK:VZFGTNAY
Licenca:CC BY-NC-ND 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Število ogledov:200
Število prenosov:49
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Computer games development for microsoft hololens
Opis:In this diploma thesis a process of a game development in Unity game engine for Microsoft HoloLens is presented. The game represents a process of making coffee, thus presenting the various functionalities offered by HoloLens. The programming language used for the development is C#. The thesis describes HoloLens, its history and functionality. It also describes Unity game engine, what it offers and what features were used. The practical part of the thesis outlines the main features of HoloLens, how they were used in the game and the problems we faced. At the end, the gameplay of a finished game is shown.
Ključne besede:HoloLens, computer game, Unity, preparing coffee


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici