| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Lutke v vrtcu vsak dan
Avtorji:ID Marton, Tatjana (Avtor)
ID Šinko, Sabina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Marton_Tatjana_2020.pdf (3,73 MB)
MD5: 7272EE388939121F13C9691BAB1160AF
PID: 20.500.12556/dkum/c3f0ee96-e00d-4293-8b6d-2d3d29ea0936
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V diplomskem delu z naslovom Lutke v vrtcu vsak dan sta zajeta teoretičen in praktičen del, ki zajema projektno delo v skupini. V teoretičnem delu smo najprej predstavili vpliv lutke pri razvoju otrok in pomen lutke v lutkovnem kotičku v drugem starostnem obdobju otroka. Pozornost smo usmerili v projektno delo, načrtovanje in izdelavo lutk. Predstavili smo lutko, ki je bila motivatorka pri izvedbi projekta v vrtcu. Ta lutka je žabec Plavček, ki ima posebno poslanstvo skozi projektno nalogo. Lutka žabca Plavčka predstavlja žabico plavčka, ki izhaja iz naravnega okolja, iz neposredne okolice vrtca, slednji pa se je po tej lepi in zaščiteni žabici tudi poimenoval. Praktično delo z izdelavo lutk iz nestrukturiranih materialov v skupini ima pomembno vlogo pri otrokovem razvoju. Otrok se z izvedbo praktičnega dela izdelave lutke in igre z lutko motivira ter postaja bolj ustvarjalen. Opisali smo, kako izdelujemo lutke iz naravnega materiala, kot je glina, vključili pa smo tudi odpadno embalažo. V projektu smo oživeli lutkovni kotiček, v katerem smo ustvarjali namizno gledališče v škatli, glavno vlogo so dobile lutke, narejene izpod otroških rok. Namen izvedenega projekta je približati otrokom lutko, vzbuditi veselje do ustvarjanja in igranja z lutkami. Ob projektnem delu je predstavljeno sodelovanje s starši. Pridobljene so tudi povratne informacije staršev z otroki, ki so predstavljene v zaključku.
Ključne besede:lutka, otrok, lutkovni kotiček, kurikul, motivacija, ustvarjalnost, projektno delo
Kraj izida:Maribor
Založnik:[T. Marton]
Leto izida:2020
PID:20.500.12556/DKUM-75638 Novo okno
UDK:373.2.016:792.97(043.2)
COBISS.SI-ID:25129736 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:7SLH5KJB
Datum objave v DKUM:20.02.2020
Število ogledov:2250
Število prenosov:487
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:27.12.2019

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The daily use of puppets in nursery school
Opis:The diploma paper The Daily Use of a Puppet in Nursey School consists of a theo-retical and a practical part that discusses the project work in the nursery group. The theoretical part introduces the influence of puppets on children’s development and the importance of puppets in the puppet corner in the children’s second age-cycle. The emphasis is set on project work, planning and creating puppets. A puppet was introduced that was a motivator for carrying out a project in the nursery school. The puppet is named Plavček and plays an important role in the project work. The puppet of the frog Plavček represents the moor frog, which can also be met in the near vicinity of the nursery school that also carries the frog’s name. The practical work that includes creating puppets from unstructured materi-als in the nursery group carries a very important role in the child’s development. The child can get motivated while playing with the puppet, whereas the child’s creativity is also being developed. The present paper describes the process of crea-ting puppets from natural materials like clay, combined with recycled materials like used packaging. Throughout the project the puppet corner has been revived, which includes a table box theatre with main characters in the form of puppets created by children. The goal of the project was to bring puppets closer to children and encourage the joy of creating and playing with puppets. Project work was carried out in cooperation with parents. The parent’s and children’s feedback is presented in the conclusion.
Ključne besede:puppet, child, puppet corner, curriculum, motivation, creativity, project work.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici