| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Vloga predmetnih didaktik za kompetence prihodnosti : Zbornik povzetkov
Avtorji:Lipovec, Alenka (Urednik)
Šek Mertük, Polonca (Lektor)
Perša, Jan (Tehnični urednik)
Mithans, Monika (Tehnični urednik)
Datoteke:URL http://press.um.si/index.php/ump/catalog/book/433
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Zbornik (z)
Tipologija:2.25 - Druge monografije in druga zaključena dela
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Zbornik povzetkov mednarodno znanstvene konference Vloga predmetnih didaktik za kompetence prihodnosti predstavlja spoznanja tako strokovnjakov iz prakse kot raziskovalcev z različnih akademskih področij, ki se zanimajo za raziskovanje in prispevek k izobraževalnim temam. Prispevki sledijo dvema temeljnima ciljema konference: predstaviti spoznanja predmetnih didaktik s področja razvoja kompetenc prihodnosti in izmenjati praktične izkušnje, znanja in primere med učitelji in raziskovalci. Zbornik povzetkov pokriva sledeče krovne teme: razvoj kompetenc učenca (sodelovalno učenje, kroskurikularno in medpredmetno učenje in poučevanje, interdisciplinarnost v poučevanju, diferenciacija in individualizacija, princip enakosti, upoštevanje predznanja, učenje z raziskovanjem, vloga mediatorjev pri pouku, avtentične situacije, sodobna učna okolja (IKT), pouk izven učilnice, razvoj različnih pismenosti), trikotnik predmetno področje, didaktika in predmetna didaktika (profesionalni razvoj učitelja, samorefleksija učitelja, sodobni pristopi poučevanja v praksi, pedagoško vsebinsko znanje učiteljev, pravopisna zmožnost učencev in učiteljev, odnos, vzajemnost, razmerje in podobnosti predmetnega področja, didaktike in predmetne didaktike), vizualizacija (vizualna pismenost, spodbujanje specifičnih zaznavnih zmožnosti) in implementacija kognitivnega konflikta v pouk (kognitivno poniževanje učencev, konstruktivizem – kognitivni konflikt, napačne predstave, intuitivni pojmi, kognitivne sheme).
Ključne besede:teorija, poučevalna praksa, didaktika, predmet, šolska vertikala
Leto izida:2019
Leto izvedbe:2019
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
Št. strani:370
Izvor:Maribor
ISBN:978-961-286-298-5
UDK:37.026(082)(0.034.2)
COBISS_ID:97214977 Povezava se odpre v novem oknu
DOI:10.18690/978-961-286-298-5 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:IAQ9JNV4
Licenca:CC BY 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Število ogledov:35
Število prenosov:14
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The Role of Subject Didactics for the Competences of the Future : Book of Abstracts
Opis:The book of abstracts of the conference The role of subject didactics for the competences of the future presents findings from practitioners and researchers from a wide range of academic fields who are interested in researching and contributing to educational topics. Abstracts follow two main objectives of the conference: knowledge presentation of subject didactics in the field of competence development for the future and hearing and exchanging practical experiences, knowledge and good teaching practice between teachers and researchers. The book of abstracts covers several topics: developing student competencies (collaborative learning, cross-curricular learning and teaching, interdisciplinary teaching, differentiation and individualization, the principle of equality, consideration of preknowledge, learning by research, the role of mediators in teaching, authentic situations, modern e-learning environments (ICT), out-of-class learning, development of various types of literacies), triangle subject area, didactics and subject didactics (professional development of teachers, teachers’ self-reflection, contemporary approaches to teaching in practice, subject-pedagogical knowledge of teachers, the literacy abilities of students and teachers, reciprocity, proportionality and similarity of the subject area, didactics and subject didactics), visualization (visual literacy, encouraging specific perceptual abilities) and implementation of cognitive conflict in the classroom (cognitive humiliation of pupils, constructivism - cognitive conflict, misconceptions, intuitive concepts, cognitive schemes).
Ključne besede:theory, teaching practice, didactics, school subject, learning progression


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici