Naslov: | Vpliv predznanja na pisanje po nareku |
---|
Avtorji: | ID Pirc, Neli (Avtor) ID Ropič Kop, Marija (Mentor) Več o mentorju...  |
Datoteke: | MAG_Pirc_Neli_2019.pdf (730,16 KB) MD5: CCF76F4B93CD99FB79CC44576FDDEEC2 PID: 20.500.12556/dkum/f48987ac-65d0-46e3-b49a-066ab24d0e90
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Magistrsko delo/naloga |
---|
Tipologija: | 2.09 - Magistrsko delo |
---|
Organizacija: | PEF - Pedagoška fakulteta
|
---|
Opis: | Vsak posameznik vstopi v šolo z različnim predznanjem. Učiteljevo poznavanje učenčevega predznanja je ključnega pomena pri načrtovanju in izvajanju pouka. Samo tako lahko učitelj prilagodi pouk vsakemu posamezniku, glede na njegove zmožnosti, in mu na takšen način omogoči najboljše pogoje za razvoj in napredek. V naši raziskavi smo želeli ugotoviti napredek posameznikov pri pisanju iz prvega v drugi razred. V prvem razredu smo posameznikovo predznanje pisanja preverili s preizkusom predznanja, ki je vseboval pisanje črk in besed po nareku. V drugem razredu pa smo njihov napredek preverjali s pisanjem nareka. V raziskavi je sodelovalo 108 učencev iz dveh osnovnih šol. Prvo preverjanje je predstavljal preizkus predznanja, ki smo ga izvajali oktobra 2017. Na podlagi teh rezultatov smo razvrstili učence v tri skupine, glede na predznanje. Drugo preverjanje pa je bilo pisanje nareka, ki smo ga izvedli maja 2019. Napake iz nareka smo klasificirali v tabelo in jih razvrstili v tri glavne podskupine. |
---|
Ključne besede: | poslušanje, pisanje, grafomotorika, narek |
---|
Kraj izida: | Maribor |
---|
Založnik: | [N. Pirc] |
---|
Leto izida: | 2019 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-75578  |
---|
UDK: | 373.3:811.163.6\'35(043.2) |
---|
COBISS.SI-ID: | 25055752  |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:VC8PQZMK |
---|
Datum objave v DKUM: | 14.01.2020 |
---|
Število ogledov: | 1448 |
---|
Število prenosov: | 241 |
---|
Metapodatki: |  |
---|
Področja: | PEF
|
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: |  |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |