| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Vpliv predznanja na pisanje po nareku
Avtorji:ID Pirc, Neli (Avtor)
ID Ropič Kop, Marija (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Pirc_Neli_2019.pdf (730,16 KB)
MD5: CCF76F4B93CD99FB79CC44576FDDEEC2
PID: 20.500.12556/dkum/f48987ac-65d0-46e3-b49a-066ab24d0e90
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Vsak posameznik vstopi v šolo z različnim predznanjem. Učiteljevo poznavanje učenčevega predznanja je ključnega pomena pri načrtovanju in izvajanju pouka. Samo tako lahko učitelj prilagodi pouk vsakemu posamezniku, glede na njegove zmožnosti, in mu na takšen način omogoči najboljše pogoje za razvoj in napredek. V naši raziskavi smo želeli ugotoviti napredek posameznikov pri pisanju iz prvega v drugi razred. V prvem razredu smo posameznikovo predznanje pisanja preverili s preizkusom predznanja, ki je vseboval pisanje črk in besed po nareku. V drugem razredu pa smo njihov napredek preverjali s pisanjem nareka. V raziskavi je sodelovalo 108 učencev iz dveh osnovnih šol. Prvo preverjanje je predstavljal preizkus predznanja, ki smo ga izvajali oktobra 2017. Na podlagi teh rezultatov smo razvrstili učence v tri skupine, glede na predznanje. Drugo preverjanje pa je bilo pisanje nareka, ki smo ga izvedli maja 2019. Napake iz nareka smo klasificirali v tabelo in jih razvrstili v tri glavne podskupine.
Ključne besede:poslušanje, pisanje, grafomotorika, narek
Kraj izida:Maribor
Založnik:[N. Pirc]
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/DKUM-75578 Novo okno
UDK:373.3:811.163.6\'35(043.2)
COBISS.SI-ID:25055752 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:VC8PQZMK
Datum objave v DKUM:14.01.2020
Število ogledov:1448
Število prenosov:241
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:10.12.2019

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The Impact of Foreknowledge on Writing by Dictation
Opis:Individuals enter school with various backgrounds and foreknowledge. The teacher’s familiarity with the student’s foreknowledge is crucial in planning and the implementation of lessons, therefore the teacher is able to tailor the class to each individual according to his abilities and thus provide him with the best conditions for development and progress. In our research, we wanted to identify individuals’ progress in writing in the transition from first to second grade. In the first grade, we tested the individual’s prior knowledge of writing with an exam that included writing letters and words from dictation. In second grade, we tested their progress with writing from dictation. The research involved 108 pupils from two primary schools. The first test, examining prior knowledge, was conducted in October 2017. Based on these results, we classified the students into three groups according to their foreknowledge. The second test was writing by dictation, which we performed in May 2019. Errors from the dictation have been classified in the table and sorted into three main subgroups.
Ključne besede:listening, writing, graphomotor skills, dictation


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici