| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Otrokova navezanost na kraj
Avtorji:ID Makovec, Gabrijela (Avtor)
ID Cugmas, Zlatka (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Makovec_Gabrijela_2019.pdf (1,78 MB)
MD5: E4CA9483541F4F9CB11C6DC5940AFEE9
PID: 20.500.12556/dkum/280060c9-c8ef-4534-9629-50de7a677339
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V diplomskem delu smo proučevali selitve predšolskih otrok in sicer njihove odzive oziroma doživljanje procesa selitve. Navezanost lahko označimo kot odnos med otrokom in določeno osebo, ki je z njim v vsakodnevnem stiku (največkrat so to starši). Razvija se že na podlagi prirojenih signalov, ki jih pošilja otrok in daje staršem vedeti, da nekaj potrebuje. Jasna, specifična navezanost se prične kazati že pri približno osmem mesecu otrokove starosti, najbolj pomembna za njegov razvoj pa je varna navezanost. Otrok je v času svojega življenja v vsakodnevnem stiku z okoljem, kar pomeni, da se lahko naveže tudi na kraj bivanja. Najboljši pokazatelj otrokove navezanosti na kraj je njegov odziv oziroma doživljanje procesa selitve. Naš primarni cilj je ugotoviti značilnosti zadnje selitve predšolskih otrok in kako predšolski otroci doživljajo selitev. Z analizo podatkov, ki smo jih zbrali z anketnim vprašalnikom, smo ugotovili, da je večina predšolskih otrok pozitivno doživljala selitev. Otroci niso iskali bližine s starim bivališčem, protest ob selitvi ni bil prisoten, prav tako ne negativni čustveni odzivi. Do zastoja ali nazadovanja v razvoju otrok ni prišlo. Ugotovitve, ki smo jih pridobili med pisanjem diplomskega dela, smo podrobneje predstavili v sklepnem delu.
Ključne besede:predšolski otrok, navezanost, kraj bivanja, menjava bivališča, odziv na selitev
Kraj izida:Maribor
Založnik:[G. Makovec]
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/DKUM-75553 Novo okno
UDK:159.922.2:314.15:373.2(043.2)
COBISS.SI-ID:25093640 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:ENBO3DS0
Datum objave v DKUM:31.01.2020
Število ogledov:1209
Število prenosov:243
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:04.12.2019

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:A Child's Place Attachment
Opis:In the thesis, we studied the responses of preschool children to a change of residence, namely how they experience the process of moving. Attachment can be described as a relationship between a child and a particular person who is in daily contact with him or her (most often parents). It is already developed based on the innate signals being sent by a child, letting the parents know that he or she needs something. A clear, specific attachment can be observed already at around the age of eight months, while the most important for a child’s development is safe attachment. A child is in daily contact with the environment during his or her life, which means that he or she can also become attached to the place of residence. The best indicator of a child's attachment to a place is his or her response to the process of moving, namely how the child experiences it. Our primary aim is to identify the characteristics of the last change of residence of preschool children and how the latter experience moving. Analysing the data we collected with a survey, we determined that most preschool children had a positive experience of moving. The children did not look for closeness to the old place of residence, there was no protest at the move and no negative emotional responses. There was no delay or setback in the development of children. The findings we obtained while writing the thesis are presented in more detail in the final part.
Ključne besede:preschool child, attachment, place of residence, change of residence, response to moving


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici