| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:IZDELAVA APLIKACIJE ZA PROCEDURALNO MODELIRANJE TRIDIMENZIONALNIH PROSTOROV Z GRAFIČNIM MOTORJEM UNITY3D : diplomsko delo
Avtorji:Štok, Uroš (Avtor)
Mongus, Domen (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Stok_Uros_2019.pdf (1,34 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Diplomsko delo obravnava razvoj aplikacije za proceduralno modeliranje naravnih okolij. Osnovne gradnike smo izdelali s pomočjo programskega orodja Blender, njihovo samodejno sestavljanje v večja okolja pa smo implementirali z uporabo algoritma reševanje omejitev. V ta namen smo implementirali podatkovno strukturo, ki nam je omogočala enolično in nedvoumno predstavitev 3D prostora. Uporabniško aplikacijo smo izdelali z grafičnim motorjem Unity3D v programskem jeziku C#. Rezultati so pokazali, da se z večanjem števila vzorcev hitro poveča potreben čas generacije. Slednji pa je vseeno bistveno manjši kot čas, ki ga zahteva tradicionalen uporabniško voden pristop
Ključne besede:proceduralno, generiranje, modeliranje, reševanje omejitev
Leto izida:2019
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[U. Štok]
Št. strani:XI, 26 f.
Izvor:Maribor
UDK:004.925.8(043.2)
COBISS_ID:22801174 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:2DYZOEEW
Licenca:CC BY-ND 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Število ogledov:43
Število prenosov:16
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:DEVELOPMENT OF AN APPLICATION FOR PROCEDURAL MODELING OF THREE-DIMENSIONAL ENVIRONMENTS USING UNITY3D
Opis:This thesis focuses on the development of an application for procedural modeling of natural environments. The basic building blocks were made using the Blender software tool. Building blocks are automatically assembled into larger environments using constraint satisfaction. To this end, we implemented a data structure that allowed us to represent a unique and unambiguous 3D space. The application was created with the Unity3D graphical engine using the C# programming language. The results showed that as the number of patterns increases, the required generation time is rapidly increased. This however, is significantly less than the time required by the traditional user-driven approach
Ključne besede:procedural, generation, modeling, constraint satisfaction


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici