Naslov: | Terensko delo na primeru proučevanja vodovja pri pouku geografije v osnovni šoli |
---|
Avtorji: | ID Sambolič, Adrijana (Avtor) ID Kolnik, Karmen (Mentor) Več o mentorju...  ID Vovk, Ana (Komentor) |
Datoteke: | MAG_Sambolic_Adrijana_2019.pdf (1,48 MB) MD5: 9EDB294276C72E2DDEA96FF8B124BAC0 PID: 20.500.12556/dkum/5c0398b5-2dcb-4cc5-a0c4-5697d91b535e
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Magistrsko delo/naloga |
---|
Tipologija: | 2.09 - Magistrsko delo |
---|
Organizacija: | FF - Filozofska fakulteta
|
---|
Opis: | V magistrskem delu smo želeli na osnovi učnih metod, ki podpirajo izkustveno učenje, proučiti, kateri učni pristopi pridobivanja informacij in njihove obdelave s področja proučevanja vodovja že obstajajo v slovenskih priročnikih namenjenih terenskemu proučevanju vodovja ter poiskati nove učne pristope na področju osnovnošolskega proučevanja vodovja. Pri delu smo se naslonili na priročnik Vodni svet Slovenije ter na Zbornik mednarodne konference Zaživimo z vodo. V priročniku, Vodni svet Slovenije, smo analizirali že obstoječe tehnike terenskega proučevanja voda. V Zborniku mednarodne konference, Zaživimo z vodo, pa smo dobili vpogled, katere tehnike pri svojem delu uporabljajo učitelji praktiki.
Na podlagi ugotovitev smo pripravili deset novih oziroma drugačnih učnih pristopov terenskega proučevanja vodovja, ki jih do sedaj še nismo zasledili v slovenskih priročnikih za terensko proučevanje vodovja. Pri vsakem učnem pristopu smo zapisali pripomočke, ki jih potrebujemo za izvedbo, podali natančna navodila za izvedbo ter jih grafično-ilustrativno podprli s pomočjo slike ali fotografije. Dodali smo tudi učne rezultate, ki nam povedo, kako bodo učenci zasledovali doseganje zastavljenih učnih ciljev. Vseh deset učnih pristopov smo nato predstavili tudi v Priročniku za proučevanje voda pri pouku geografije v osnovni šoli. Priročnik za proučevanje voda pri pouku geografije v osnovni šoli je namenjen terenskemu proučevanju vodovja pri pouku geografije v osnovni šoli ter vsebuje priporočila za učitelje, natančna navodila za izvedbo, delovne liste za učence, rešitve nalog za splošna vprašanja ter seznam priporočene literature. |
---|
Ključne besede: | izkustveno učenje, terensko delo, vodovje, učni načrt, tehnike dela |
---|
Kraj izida: | Maribor |
---|
Založnik: | [A. Sambolič] |
---|
Leto izida: | 2019 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-75333  |
---|
UDK: | 91:556.012(043.2) |
---|
COBISS.SI-ID: | 24944648  |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:IRQCWCBM |
---|
Datum objave v DKUM: | 28.11.2019 |
---|
Število ogledov: | 1595 |
---|
Število prenosov: | 167 |
---|
Metapodatki: |  |
---|
Področja: | FF
|
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: |  |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |