| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Vizualna identiteta blagovne znamke »Tovarna kave« kot dejavnik uspešnega marketinškega komuniciranja : meje dopustnosti medijskega poročanja
Avtorji:Mandl, Carina (Avtor)
Tomažič, Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Mandl_Carina_2019.pdf (105,34 MB, Vsebina bo dosegljiva po 23.10.2022)
MD5: C4EB2BDEDB82B1169DAFAD962952DD34
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Strast do ustvarjanja je gonilna sila, ki pripelje do uspeha. A sama želja še zdaleč ne zadostuje, potreben je pogum, predvsem pa vztrajnost, da že pri prvih ovirah ne obupamo. Kako opozoriti nase? Kako zgraditi zgodbo, ki pritegne potrošnike? Z zanimivo zgodbo, kakovostno ponudbo, dovršeno vizualno identiteto in uspešnim marketinškim komuniciranjem. To so elementi, na katere smo stavili pri razvoju blagovne znamke Tovarna kave, ki predstavlja majhno lokalno pražarno kave. Identiteto znamke smo izrazili s celostno grafično podobo tako osnovnih kot tudi marketinških komunikacijskih sredstev. Šele z razvojem blagovne znamke in marketinškim komuniciranjem oživimo imensko oznako, ki ob ustrezni strategiji pri potrošnikih doseže prepoznavni učinek.
Ključne besede:Blagovna znamka, vizualna identiteta, marketinško komuniciranje, vizualna komunikacija, digitalni mediji
Leto izida:2019
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[C. Mandl]
Št. strani:VI, 64 f.
Izvor:Maribor
UDK:659.126:658.82(043.2)
COBISS_ID:22935062 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:FG37CSIJ
Število ogledov:383
Število prenosov:0
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:07.10.2019

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Visual identity of »Tovarna kave« brand as a factor of successful marketing communication
Opis:Passion for creativity is the driving force that leads to success. But the desire itself is far from enough. It takes courage, and above all, persistence, so that we do not despair at the first obstacle. How to draw attention? How to build a story that attracts consumers? With an interesting story, quality offer, perfect visual identity and successful marketing communication. These are the key elements we chose when building the Tovarna kave brand, which represents a small local coffee roaster. The brand identity was expressed through a comprehensive graphic image of both basic and marketing communication tools. Through the development of the brand and marketing communication we will revive the name tag and achieve a recognizable effec by using the appropriate consumer strategy.
Ključne besede:Brand, visual identity, marketing communication, visual communication, digital media


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici