| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Teaching Literature in Slovene Grammar Schools and Preparation for the General Matura Examination
Avtorji:Melanšek, Barbara (Avtor)
Onič, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Kukovec, Melita (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Melansek_Barbara_2019.pdf (1,35 MB)
MD5: 1A39618804D18455A7B6BB55B69A1778
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:The place of literature in English language teaching has been challenged by the emergence of the Communicative approach to teaching English language, the growing emphasis on spoken language and the teaching of English for specific purposes. However, recent years have brought renewed interest in this field, in how literary texts can best be exploited, and how the use of literature in the English classroom can help students improve their English. The main purpose of this Master’s thesis is to investigate what approaches to teaching literature are employed by English teachers at Slovene grammar schools, in general and in connection to the preparation for the General Matura Examination. We also wish to examine if and to what extent the requirements of the General Matura for English Language affect the teaching of literature in Slovene Grammar Schools, as well as to unveil the general attitude of Slovene secondary school students toward literature and reading. In the theoretical part of the Master’s thesis, we provide a theoretical framework for using literature in an English classroom, present the main aspects of using English literary texts with grammar school students and provide a few didactic ideas for the in the classroom.
Ključne besede:literature teaching, English teaching, grammar school, the General Matura
Leto izida:2019
Založnik:[B. Melanšek]
Izvor:Maribor
UDK:821.111ʼ24:37.091.27(043.2)
COBISS_ID:24835080 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:4ETFFDBQ
Število ogledov:319
Število prenosov:50
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:30.09.2019

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Poučevanje književnosti na slovenskih gimnazijah in priprave na splošno maturo
Opis:Pojav komunikacijskega pristopa k poučevanju angleščine in vedno večji poudarek na govorjeni angleščini ter pouku angleščine, ki je prilagojen točno določnim potrebam učencev, sta zasenčila vlogo, ki jo je nekoč imela književnost pri poučevanju angleškega jezika, ko so, na primer, v času slovnično-prevajalne metode literarna besedila predstavljala pomemben vir vzornega besedila. Zadnja leta pa opažamo obnovljeno zanimanje za številne prednosti uporabe literarnih besedil pri pouku angleščine. Glavni namen pričujoče magistrske naloge je raziskati, katerih pristopov k poučevanju angleške književnosti se poslužujejo učitelji angleščine na slovenskih gimnazijah, tako pri pouku nasploh kot v povezavi s pripravami na splošno maturo iz angleščine. Preučiti nameravamo tudi ali oz. do kolikšne mere zahteve splošne mature iz angleščine vplivajo na poučevanje književnosti na slovenskih gimnazijah. Raziskali smo splošni odnos slovenskih gimnazijcev in njihovih učiteljev do književnosti in branja, v teoretičnem delu naloge pa smo predstavili značilnosti splošne mature, nekatere vidike uporabe literarnih besedil pri pouku angleščine kot tujega jezika in pripravili nekaj didaktičnih priporočil za delo z angleškimi literarnimi besedili.
Ključne besede:poučevanje književnosti, poučevanje angleščine, gimnazija, splošna matura


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici