| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Spodbujanje domišljije otrok na področju osnov odtiskovanja v 2. starostnem obdobju
Avtorji:ID Harih, Lea (Avtor)
ID Zupančič, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Harih_Lea_2019.pdf (5,49 MB)
MD5: 83D00E2CC99EAAD1C57224A689DC1945
PID: 20.500.12556/dkum/42e3234a-5481-4327-afb7-bd194446ee9a
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Namen diplomskega dela Spodbujanje domišljije otrok na področju osnov odtiskovanja v 2. starostnem obdobju je predstaviti likovni razvoj otrok v predšolskem obdobju in podrobneje preučiti ustvarjalnost – kaj sploh ustvarjalnost je, zakaj jo je potrebno razvijati in katere so njene značilnosti. Navedli smo tudi načine spodbujanja likovne ustvarjalnosti, pri katerih smo se osredotočili na otrokovo sposobnost domišljije, ki smo jo v praktičnem delu spodbujali z opisanimi likovnimi tehnikami s področja osnov odtiskovanja. Zanimalo nas je, pri kateri izmed likovnih tehnik je otrok najustvarjalnejši oziroma katera največ pripomore k aktivaciji njegove domišljije ter kateri otroci so ustvarjalnejši – mlajši ali starejši. Ugotovili smo, da se bo otrok, če mu pustimo svobodo, ustvarjalno izražal pri vsaki likovni tehniki in ne moremo izpostaviti samo ene. Glede razlik v ustvarjalnosti med mlajšimi in starejšimi otroci pa bi lahko rekli, da so malo ustvarjalnejši mlajši otroci, kar je posledica njihovega razvoja. Pri diplomskem delu smo uporabili deskriptivno in komparativno raziskovalno metodo. Naš postopek zbiranja podatkov uvrščamo med kvalitativne tehnike. Podatke smo zbrali na podlagi izvedenih likovnih dejavnosti v mesecu maju in juniju v skupini 19 otrok, starih 3–6 let, iz podružnice vrtca Ruše – vrtec Bistrica ob Dravi.
Ključne besede:predšolski otrok, likovni razvoj, likovna ustvarjalnost, spodbujanje ustvarjalnosti, domišljija, likovno področje osnove odtiskovanja
Kraj izida:Maribor
Založnik:[L. Harih]
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/DKUM-75166 Novo okno
UDK:373.2:73/76(043.2)
COBISS.SI-ID:24887560 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:EJACMUBG
Datum objave v DKUM:11.11.2019
Število ogledov:1418
Število prenosov:209
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:25.09.2019

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Encouraging Children's Imagination in the Basics of Printmaking in the 2nd Age Bracket
Opis:The purpose of the diploma thesis “Encouraging Children's Imagination in the Basics of Printmaking in the 2nd Age Bracket” is to present the artistic development of children in the preschool period and to take a closer look at creativity – what creativity is, why it should be developed, and what its characteristics are. Also mentioned are the methods of encouraging artistic creativity, focusing on a child's imagination skills; in the practical section, these skills were encouraged with the described artistic techniques used in the basics of printmaking. I wished to determine which artistic technique makes the child most creative or which technique contributes the most to triggering the child's imagination, and which children are more creative – younger or older ones. It has been determined that if children are given free rein, they will express themselves creatively in any artistic technique, thus making it impossible to single one out. As regards the differences in creativity between younger and older children, it can be said that younger children are slightly more creative, which is a result of their development. In the diploma thesis, a descriptive and comparative research method was used. The data collection procedure used belongs to the qualitative techniques. The data was collected based on art activities carried out in May and June in a group of 19 children, aged 3 to 6, at a branch of the Ruše Kindergarten – the Bistrica ob Dravi Kindergarten.
Ključne besede:preschool child, artistic development, artistic creativity, encouraging creativity, imagination, artistic field of the basics of printmaking


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici