| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Pomoč učencem s posebnimi potrebami pri pouku geografije: študija primera nudenja dodatne strokovne pomoči
Avtorji:ID Škrlec, Nadija (Avtor)
ID Kolnik, Karmen (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Skrlec_Nadija_2019.pdf (6,20 MB)
MD5: 07128D021E7AF8AFF3BF42ABF2B053E3
PID: 20.500.12556/dkum/d721cb77-8c53-4402-b1b7-2363f2668b7e
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:Učenci s posebnimi potrebami so v vzgojno-izobraževalnem procesu opredeljeni kot učenci s kakršnim koli primanjkljajem, ki bistveno vpliva na učenčevo učno uspešnost. Gre za otroke z motnjami v duševnem razvoju, slepe in slabovidne, gluhe in naglušne, dolgotrajno bolne, s primanjkljaji na posameznih področjih učenja, z avtističnimi motnjami ter s čustvenimi in vedenjskimi motnjami. Vzgoja in izobraževanje otrok s posebnimi potrebami se izvaja v skladu z Zakonom o usmerjanju otrok s posebnimi potrebami. V zakonu je zapisano, da učencem s posebnimi potrebami pri pouku pripada dodatna strokovna pomoč. V magistrskem delu smo izvedli raziskavo Individualna strokovna pomoč pri učenju geografije za izbrane učence z učnimi težavami od 6. do 9. razreda v Osnovni šoli Veržej, s pomočjo katere smo želeli preveriti vpliv individualne pomoči pri učenju geografije na učni uspeh pri izbranih učencih. V raziskavi so sodelovali: učenka s primanjkljaji na posameznih področjih učenja iz 6. razreda, učenec z motnjami avtističnega spektra iz 7. razreda, ter učenca s čustvenimi in vedenjskimi motnjami iz 8. in 9. razreda. Rezultati raziskave, ki je potekala kot pedagoški študij primera v času med 15. 1. in 21. 3. 2019, so pokazali, da je imela individualna strokovna pomoč pri učenju geografije največji vpliv na učni uspeh pri učencu iz 8. razreda, delno pa pri učenki iz 6. in učencu iz 8. razreda. Pri učencu iz 9. razreda pa ni bilo zaznati vpliva individualne pomoči.
Ključne besede:Učenci s posebnimi potrebami, individualna strokovna pomoč, učenje geografije, učni uspeh, študij primera.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[N. Škrlec]
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/DKUM-74988 Novo okno
UDK:91:376(043.2)
COBISS.SI-ID:24831752 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:ZKDXMBZB
Datum objave v DKUM:22.10.2019
Število ogledov:1750
Število prenosov:197
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:16.09.2019

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Helping students with special needs at geography lesson: a case study on offering additional professional assistance
Opis:Students with special needs are defined in the educational process as students with any deficits that significantly affect the student's learning performance. These are children with intellectual disabilities, the blind and the visually impaired, the deaf and hard of hearing, the long-term sick, with learning disabilities, autistic disorders, and with emotional and behavioural disorders. The education of children with special needs is carried out in accordance with the Placement of Children with Special Needs Act. The Act states that students with special needs have the right to additional professional assistance in school. In the master's thesis we carried out the research Individual Professional Assistance in Learning Geography for Selected Students with Learning Difficulties from Grades 6 to 9 at Veržej Primary School, with the purpose of which we wanted to test the impact of individual assistance in learning geography on the educational attainment of selected students. The study included: a student with learning disabilities in 6th grade, a student with autism spectrum disorder in 7th grade, and two students with emotional and behavioural disorders in 8th and 9th grade.   The results of a study, conducted as a pedagogical case study between 15th January and 21st March 2019, showed that individual professional assistance in learning geography had the greatest impact on educational attainment of the student in 8th grade, and partly of the students in 6th grade and 8th grade. However, the impact of individual assistance was not detected in the 9th grade student.
Ključne besede:Students with special needs, individual professional assistance, geography learning, educational attainment, case study.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici