| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Mnenje staršev in vzgojiteljev o bralni znački v predšolskem obdobju
Avtorji:Budja, Katja (Avtor)
Haramija, Dragica (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Budja_Katja_2019.pdf (733,90 KB)
MD5: CE9A57982EA9283A0C12C6EE3AA23DDE
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V diplomskem delu smo preučevali stališča vzgojiteljev in staršev o predšolski bralni znački. V teoretičnem delu smo najprej definirali bralno in družinsko pismenost ter opisali, zakaj sta pomembni. Nato smo se posvetili bralni znački – na kratko smo opisali njeno zgodovino, namen ter oblike, metode in cilje dela. Ker je pri samem procesu zelo pomemben izbor knjig, smo predstavili tudi le-tega. Veliko vlogo pri bralni znački ima tudi knjižnica, zato smo omenili še njeno vlogo. V empiričnem delu smo s pomočjo anketnih vprašalnikov za vzgojitelje in starše ugotavljali, kakšno je njihovo mnenje o bralni znački v predšolskem obdobju.
Ključne besede:predšolska bralna značka, bralna značka, branje, spodbujanje branja, bralna pismenost, družinska pismenost
Leto izida:2019
Založnik:[K. Budja]
Izvor:Maribor
UDK:028.5:373.2(043.2)
COBISS_ID:24915464 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:LWGRWA9W
Število ogledov:496
Število prenosov:102
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:16.09.2019

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Parents' and Educators' Opinions on the Reading Badge in the Pre-School Period
Opis:The diploma thesis deals with the views of educators and parents on the preschool reading badge. In the theoretical part, reading and family literacy is described and why these two are important. Furthermore, the thesis focuses on the reading badge – its history, purpose and forms, methods and its goals are briefly described. As the selection of books is very important in the process, this is presented as well. The library also plays a big role in the reading badge, so the library’s role is also mentioned. In the empirical part, questionnaires for educators and parents were used to determine their opinion about the reading badge in the preschool period.
Ključne besede:preschool reading badge, reading badge, reading, reading promotion, reading literacy, family literacy


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici