| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Trajnostno poslovanje kot mednarodna marketinška strategija
Avtorji:Stajnko, Jan (Avtor)
Korez Vide, Romana (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Stajnko_Jan_2019.pdf (1,62 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega projekta/projektno delo (mb13)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Trenutni vzorci za merjenje rasti gospodarstva niso v koraku z modernim svetom. Bruto domači proizvod se uporablja kot edino merilo gospodarskega razvoja, vendar kot nam okolje in družba prikazujeta, takšno merilo ni dovolj. V diplomskem projektu obravnavamo problematiko trajnostnega poslovanja podjetja, ter kako trajnostno poslovanje vključiti v organizacijo za doseganje boljših učinkov na mednarodnih trgih. Tako kot v obravnavanih podjetjih (Petrol, Lek), kot tudi v vseh ostalih organizacijah postaja načelo trajnostnega razvoja vse pomembnejše področje. Kupci in odjemalci so vedno bolj ozaveščeni in pozorni na vpliv, ki ga podjetje ustvari v okolju. Podjetja, ki niso okoljsko in družbeno odgovorna oz. ne kažejo svojega trajnostnega poslovanja pa zelo hitro izgubijo svoje potrošnike. V drugem delu diplomskega projekta je bil namen raziskati, na kakšne možne načine obravnavani podjetji udejanjata trajnostno poslovanje. Pri tem smo analizirali in navajali podatke iz Petrolovega trajnostnega poročila 2018 in Lekovega trajnostnega poročila 2017. Posebej smo se osredotočili na okoljski, družbeni in ekonomski vidik. Velik poudarek v diplomskem projektu smo dali področju trajnostnega razvoja, trajnostnega poslovanja in analizi na primeru Petrola in Leka.
Ključne besede:trajnostno poslovanje, trajnostni razvoj, mednarodni marketing, marketinške strategije, vpliv na okolje
Leto izida:2019
Založnik:[J. Stajnko]
Izvor:Maribor
UDK:339.5
COBISS_ID:13430556 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:4ZLU0JER
Licenca:CC BY-NC-ND 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Število ogledov:44
Število prenosov:10
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Sustainable business as an international marketing strategy
Opis:Current patterns for measuring economic growth are out of step with the modern world. Gross domestic product is used as the sole measure of economic development, but as the environment and society show us, such a criterion is not enough. The diploma project deals with the issue of sustainable business operations and how to integrate sustainable business into the organization to achieve better effects in international markets. As in the companies under consideration (Petrol, Lek), as in all other organizations, the principle of sustainable development is becoming an increasingly important area. Customers and customers are becoming more aware and attentive to the environmental impact of the business. Companies that are not environmentally and socially responsible or they do not show their sustainable business very quickly losing their consumers. In the second part of the diploma project, the aim was to explore how the companies in question are able to achieve sustainable business. In doing so, we analyzed and cited data from the Petrol Sustainability Report 2018 and the Lek Sustainability Report 2017. We focused specifically on the environmental, social and economic aspects. Much emphasis in the diploma project was given to the area of sustainable development, sustainable business and analysis in the case of Petrol and Lek.
Ključne besede:sustainable business, sustainable development, international marketing, marketing strategies, environmental impact


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici