| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Strateško načrtovanje marketinga za izdelek x
Avtorji:ID Lesjak, Žiga (Avtor)
ID Iršič, Matjaž (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Lesjak_Ziga_2019.pdf (993,66 KB)
MD5: 9319D891E63954EB43FB058576B5414E
PID: 20.500.12556/dkum/a6cd31d9-2cf4-46e0-b21d-b146879424bf
 
.zip UN_Lesjak_Ziga_2019.zip (1,26 MB)
MD5: 9DB54CE091FEE547801C28AA83CAA445
PID: 20.500.12556/dkum/d10895e9-a34f-4158-bdc9-294151c77a60
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega projekta/projektno delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Na vse bolj konkurenčnem trgu podjetja ne morejo preživeti, če svoje delo opravljajo zgolj dobro. Iskati morajo poslovne priložnosti in težiti k cilju – biti boljši od neposrednega konkurenta. Prav zato je dobro poznavanje strateškega marketinga ključ do uspeha. V teoretičnem delu je obravnavan proces strateškega marketinga po posameznih fazah: strateška analiza in diagnoza, strateško načrtovanje marketinga ter izvajanje in nadzor strateškega marketinga. V praktičnem delu smo izdelali empirično raziskavo – marketinški načrt za zanimivo podjetje z inovativnim izdelkom. Podjetje Serena s svojo blagovno znamko Cocoa trži čokolado visoke kakovosti, ki se ji zaradi prihodnjih značilnosti trga obeta možnost uspeha. V sklepnem delu so predstavljene ugotovitve, ki lahko kasneje služijo kot izhodišče za izboljšave znotraj izbranega podjetja.
Ključne besede:strateški marketing, strateško načrtovanje marketinga, izdelek, čokolada.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[Ž. Lesjak]
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/DKUM-74756 Novo okno
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:13519388 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:JZDS28ZU
Datum objave v DKUM:18.12.2019
Število ogledov:1560
Število prenosov:203
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:05.09.2019

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Strategic marketing planning for the product x
Opis:In an increasingly competitive market, companies cannot survive if they do their job well only. They need to look for business opportunities and strive for a goal – be better than a direct competitor. That is why a good knowledge of strategic marketing is the key to success. The theoretical part deals with the process of strategic marketing by individual stages: strategic analysis and diagnosis, strategic marketing planning, and implementation and control of strategic marketing. In the practical part, we created an empirical research – a marketing plan for an interesting company with an innovative product. With its Cocoa brand, the Serena Company trades high quality chocolate, which, due to its future market characteristics, promises to succeed. The final section presents findings that can later serve as a starting point for improvement within the chosen company.
Ključne besede:strategic marketing, strategic marketing planning, product, chocolate.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici