Naslov: | Uporaba okolja Tynker v zgodnjem poučevanju programiranja |
---|
Avtorji: | ID Fras, Martin (Avtor) ID Pesek, Igor (Mentor) Več o mentorju... |
Datoteke: | MAG_Fras_Martin_2019.pdf (4,44 MB) MD5: 4B97812EB3F8997F943FFC277C566C21 PID: 20.500.12556/dkum/8ebe076f-fcae-4ce2-8fa3-9dab594fb312
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Magistrsko delo/naloga |
---|
Tipologija: | 2.09 - Magistrsko delo |
---|
Organizacija: | FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
|
---|
Opis: | V magistrskem delu bomo obravnavali uporabo okolja Tynker kot pripomoček v zgodnjem
poučevanju programiranja. Delo v izbranem okolju bomo podkrepili s koncepti konstrukcionizma, ki lahko doprinesejo k boljšemu razumevanju konceptov programiranja. Delovanje okolja bomo preizkusili na delavnicah za otroke, katerih cilj je poučevanje programiranja.
Cilj naloge je ugotoviti, ali je s pomočjo okolja Tynker in uvajanjem konceptov konstrukcionizma, mogoče izboljšati kakovost dela in znanja učencev. Naša opazovanja bomo analizirali in ovrednotili predvsem z vidika kakovosti znanja učencev ter njihovega odnosa do dela. |
---|
Ključne besede: | Konstrukcionizem, programsko okolje, Tynker, zgodnje poučevanje programiranja |
---|
Kraj izida: | Maribor |
---|
Založnik: | [M. Fras] |
---|
Leto izida: | 2019 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-74734 |
---|
UDK: | 37.091.3:004(043.2) |
---|
COBISS.SI-ID: | 24940040 |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:DWG9D6RL |
---|
Datum objave v DKUM: | 26.11.2019 |
---|
Število ogledov: | 1488 |
---|
Število prenosov: | 122 |
---|
Metapodatki: | |
---|
Področja: | FNM
|
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: | |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |