| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Uporaba okolja Tynker v zgodnjem poučevanju programiranja
Avtorji:ID Fras, Martin (Avtor)
ID Pesek, Igor (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Fras_Martin_2019.pdf (4,44 MB)
MD5: 4B97812EB3F8997F943FFC277C566C21
PID: 20.500.12556/dkum/8ebe076f-fcae-4ce2-8fa3-9dab594fb312
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
Opis:V magistrskem delu bomo obravnavali uporabo okolja Tynker kot pripomoček v zgodnjem poučevanju programiranja. Delo v izbranem okolju bomo podkrepili s koncepti konstrukcionizma, ki lahko doprinesejo k boljšemu razumevanju konceptov programiranja. Delovanje okolja bomo preizkusili na delavnicah za otroke, katerih cilj je poučevanje programiranja. Cilj naloge je ugotoviti, ali je s pomočjo okolja Tynker in uvajanjem konceptov konstrukcionizma, mogoče izboljšati kakovost dela in znanja učencev. Naša opazovanja bomo analizirali in ovrednotili predvsem z vidika kakovosti znanja učencev ter njihovega odnosa do dela.
Ključne besede:Konstrukcionizem, programsko okolje, Tynker, zgodnje poučevanje programiranja
Kraj izida:Maribor
Založnik:[M. Fras]
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/DKUM-74734 Novo okno
UDK:37.091.3:004(043.2)
COBISS.SI-ID:24940040 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:DWG9D6RL
Datum objave v DKUM:26.11.2019
Število ogledov:1488
Število prenosov:122
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FNM
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:05.09.2019

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Use of Tynker in early stages of teaching programing
Opis:In this thesis we will discuss Tynker enviroment, used in early stages of teaching programing. Work in chosen enviroment will be supported by concepts of constructionism, which can add to greater understanding of programming concepts. Enviroment will be tested on student programming workshops. The goal is to find out, if Tynker, together with concepts of constructionism, can improve students work and knowledge quality. We will analyze and evaluate our observations based on students' knowledge quality and relationship towards work.
Ključne besede:Constructionism, programming enviroment, Tynker, early programming learning.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici