| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Analiza notranjega podjetništva na primeru podjetja v kozmetični industriji
Avtorji:ID Štefanec, Cornelia (Avtor)
ID Bradač Hojnik, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Stefanec_Cornelia_2019.pdf (980,25 KB)
MD5: 7E6A0A987517DF708DE3F8B9DEFD2E42
PID: 20.500.12556/dkum/685e0819-fa84-4c73-bf73-d04a2660e485
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega projekta/projektno delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:»Spremembe so edina stalnica v življenju« - plemenita misel, ki opozarja na zastarelost klasičnih načinov doseganja poslovne uspešnosti. Konkurenca je tista, ki »sili« podjetja v iskanje novih rešitev. Ena izmed teh je odločitev podjetja za uvedbo koncepta notranjega podjetništva. Notranji podjetnik je lahko že oseba, ki z močno prisotnim podjetniškim duhom v ustaljenem podjetju spodbuja razvoj podjetništva, ta pojav pa označujemo z besedno zvezo notranje podjetništvo. V diplomskem delu natančneje predstavljamo še dokaj neznan koncept, ga primerjamo s klasičnim podjetništvom in opredelimo njegove pojavne oblike – notranje-podjetniške podjeme in notranje-podjetniške aktivnosti. Proaktivno usmerjeno podjetje s pomočjo vzpodbudnega ozračja in razpoložljivih resursov vpeljuje notranje-podjetniške elemente v le-to. Najpogosteje lahko notranje podjetništvo zaznamo kot nenehno inoviranje novih izdelkov oziroma storitev, vstop na nove (tuje) trge, privzetje strategij podjetja, spremembe v procesih ali kot prilagajanje poslovnega modela. V diplomskem delu smo podrobneje raziskali, kakšna je prisotnost le-tega v izbranem kozmetičnem podjetju. Predvidevanja, da je notranje podjetništvo prisotno, vendar ne v vseh oblikah, so se izkazala za dejanska. Raziskavo notranje-podjetniške usmerjenosti preučevanega podjetja smo izvedli s pomočjo metodologije »Corporate entrepreneurship audit«. S pomočjo dobljenih rezultatov izbrane metodologije in s pripravo SWOT analize smo raziskali in predstavili predloge za nadaljnje uvajanje in razvoj notranjega podjetništva v proučevanem podjetju.
Ključne besede:notranje podjetništvo, dimenzije notranjega podjetništva, uspešnost poslovanja, konkurenčna prednost, inovativnost
Kraj izida:Maribor
Založnik:[C. Štefanec]
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/DKUM-74729 Novo okno
UDK:005.1
COBISS.SI-ID:13482780 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:PPLYEAXX
Datum objave v DKUM:09.12.2019
Število ogledov:1221
Število prenosov:111
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:04.09.2019

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Analysis of corporate entrepreneurship on the case of company in the cosmetic industry
Opis:Change is the only constant in our life - a noble thought that points out the obsolescence of classic ways of achieving business success. It is the competition that drives companies to find new solutions. One of them is the company's decision to include the concept of internal entrepreneurship. An internal entrepreneur may be a person who encourages the development of entrepreneurship, with a strong entrepreneurial spirit in an established company, an action that is referred to as internal entrepreneurship. In the diploma paper, a rather unknown concept is presented in more detail. Furthermore, we compare it to classical entrepreneurship defining its manifestations – internal entrepreneurial ventures and internal entrepreneurial activities. A proactive company, through a stimulating atmosphere and available resources, tends to introduce such internal entrepreneurial elements. Most often, internal entrepreneurship can be perceived as a constant innovation of new products or services, the entry into new (foreign) markets, the adoption of company strategies, the changes in processes, or as an adaptation of the business model. In the diploma paper we have explored in more detail the presence of such elements in a chosen cosmetic company. The assumptions that internal entrepreneurship is present but not in all forms have proven to be true. The study of the internal entrepreneurial orientation of the researched company was carried out using the methodology of "Corporate entrepreneurship audit". Using the results of the chosen methodology and preparing the SWOT analysis, we examined and presented proposals for the further introduction and development of internal entrepreneurship in the researched company.
Ključne besede:internal entrepreneurship, dimensions of internal entrepreneurship, business success, competitive advantage, innovation


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici