| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Delovanje vzgojnih zavodov v Sloveniji z vidika ravnateljev
Avtorji:Jerenko, Sanja (Avtor)
Protner, Edvard (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Kozmus, Andreja (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Jerenko_Sanja_2019.pdf (1,48 MB)
MD5: 7125D6898B91A89CE13425C383B5E4BE
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:Otroci in mladostniki so v vzgojne zavode nameščeni takrat, ko čustvene in vedenjske motnje pri njih napredujejo do te mere, da so vsi poskusi izboljšanja stanja neuspešni. Namen magistrske naloge je predstavitev in obravnava delovanja vzgojnih zavodov v Sloveniji, saj je to področje pri nas še precej neraziskano. V teoretičnem delu so predstavljene značilnosti otrok in mladostnikov, napotenih v vzgojne zavode in potek postopka namestitve v vzgojni zavod. V nadaljevanju so opisani programi in cilji dela vzgojnih zavodov, profili zaposlenih v vzgojnih zavodih ter njihove izobraževalne in vzgojne dejavnosti. Na koncu so izpostavljena načela vzgojnega delovanja vzgojnih zavodov. V empiričnem delu magistrske naloge smo z ravnatelji štirih (od sedmih) vzgojnih domov v Sloveniji, s pomočjo strukturiranih intervjujev, izvedli raziskavo o delovanju vzgojnih domov v Sloveniji. Rezultati naše raziskave so pokazali, da vzgojni zavodi sprejemajo različno populacijo otrok in mladostnikov. V vzgojne zavode otroke in mladostnike najpogosteje nameščajo centri za socialno delo. Po mnenju ravnateljev so najpogostejši vzroki za nastanek čustvenih in vedenjskih motenj ter posledično namestitev v vzgojni zavod neustrezne družinske razmere. Cilj bivanja v vzgojnih zavodih je priprava na samostojno življenje. Ravnatelji so izpostavili tudi nekatere težave s sistemsko urejenostjo delovanja vzgojnih zavodov, še posebej z avtonomnostjo in z zakonodajo, ki vzgojne zavode uvršča pod vejo šolstva.
Ključne besede:vzgojni zavodi, otroci in mladostniki, čustvene in vedenjske motnje, ravnatelji
Leto izida:2019
Založnik:[S. Jerenko]
Izvor:Maribor
UDK:343.811-053.6:37.091.113(043.2)
COBISS_ID:24759560 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:CIR2FLV9
Število ogledov:902
Število prenosov:192
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:03.09.2019

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Activities of Behaviour Modification Institutions in Slovenia from Principals' Viewpoint
Opis:Children and youngsters are sent to behavior modification institutions when their emotional and behavioral outbursts become so intense, that all attempts are futile. The purpose of this paper is to present the activities of behavioral modification institutions in Slovenia, since this field is less documented. The theoretical part covers the characteristics of children and youngsters that are sent to behavior modification institutions as well as the accommodation procedure into these institutions. The topics discussed cover the programs and goals of behavior modification institutions, employee profiles as well as their educational and behavior modification actions. Lastly, the principles of behavior modification institutions, are discussed. The empirical part was made by the help of four Slovene principals of behavior modification institutions (in Slovenia there are seven such institutions) and incorporate structured interviews based on educational actions of Slovene behavior modification institution. The findings show that behavior modification institution accept a diverse population of youngsters. Children and youngsters are usually sent to behavior modification institution by social work centers. Principals believe that the reasons children are sent to behavior modification institution include inappropriate family situations. The purpose behavior modification institution wishes to achieve is to prepare individuals for independent life. The principals have also exposed some systematic flaws. Especially problematic are issues related to the autonomy of behavior modification institution, as well as legal issues which classify such institutions into the school branch.
Ključne besede:behavior modification institutions, children and youngsters, emotional and behavioral disorders, principals


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici