| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Vpliv socialnih omrežij na iskanje novih talentov v angleških plesnih agencijah
Avtorji:Žibert, Tjaša (Avtor)
Podbregar, Iztok (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Zibert_Tjasa_2019.pdf (909,42 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:V zadnjih letih je porast tehnologije in njene uporabe ogromna, še posebej znotraj plesne industirje. Zaradi sprememb na trgu dela se morajo plesne agencije prilagoditi in spremeniti svoj odnos do procesa zaposlovanja, iskanja novih talentov. Tradicionalni način bo s časoma popolnoma izginil in uporaba družbenih medijev bo imela pomembno vlogo pri zaposlovanju. Zaradi enostavnega načina zbiranja informacij na spletu, zaposlovanje preko spleta ne bo potekalo samo na določenih, znanih portalih, temveč bo izvedljiv na skoraj vseh spletnih straneh. V diplomskem delu smo predstavili pojme selekcijski postopki, socialna omrežja in pomen socialnih omrežij pri zaposlovanju. Raziskali smo kako angleške plesne agencije uporabljajo socialne medije v procesu iskanja in pridobivanja novih talentov. Z intervjuji pridobili boljši vpogled v angleške agencije, njihovo razumevanje ter znanje o tem, kako lahko sebi v korist izkoristijo podatke pridobljenje iz družabnih omrežij.
Ključne besede:Selekcijski postopki, Socialna omrežja, Pomen socialnih omrežij pri zaposlovanju, Plesne agencije
Leto izida:2019
Izvor:Maribor
COBISS_ID:8159507 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:H36E2LUM
Licenca:CC BY 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Število ogledov:21
Število prenosov:1
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The impact of social media on recruiting new talents in english dance agencies
Opis:In recent years, the growth of technology and its use has been enormous, especially within the dance industry. Due to changes in the labor market, dance agencies must adapt and change their attitude towards the recruitment process, the search for new talents. The traditional way will eventually disappear completely and the use of social media will play an important role in employment. Due to the easy way to collect information online, online recruitment will not only take place on certain, well-known portals, but will be feasible on almost all websites. In the diploma work we presented the concepts of selection procedures, social networks and the importance of social media in employment. We explored how English dance agencies use social media in the process of searching for and acquiring new talents. Through interviews, we gain a better insight into English agencies, their understanding and knowledge of how they can benefit from social networks and informations they gain.
Ključne besede:Recruiting process, Social media, Meaning of social media in recruiting process, Dance agencies


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici