| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Deklaracije prehrambenih in kozmetičnih izdelkov za dojenčke ter njihov vpliv na nakupno odločitev
Avtorji:ID Pratneker, Anja (Avtor)
ID Lisec, Andrej (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Šamec, Blaž (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Pratneker_Anja_2019.pdf (1,39 MB)
MD5: B651239D350EFD7E60FE783867DB3630
PID: 20.500.12556/dkum/e59fef87-1f6a-43d3-adac-aebcc8c62a42
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:FL - Fakulteta za logistiko
Opis:Izbira kakovostnih prehrambnih in kozmetičnih izdelkov za dojenčke je izjemnega pomena za njihovo zdravje, dobro počutje in razvoj. Eden izmed faktorjev pri nakupu teh izdelkov je tudi deklaracija, saj vsebuje pomembne podatke o sestavinah izdelka, njegovem izvoru itd. V magistrski nalogi smo s pomočjo ankete ugotavljali, kakšen vpliv imajo deklaracije takih izdelkov na nakupno odločitev mater. Magistrsko delo je razdeljeno na teoretični in praktični del. V teoretičnem delu smo najprej na splošno razložili pojem deklaracije in njene sestavne elemente, nato še specifično predstavili označevanje prehrambnih in kozmetičnih izdelkov. Izpostavili smo tudi nekaj specifik takih izdelkov, na katere je dobro biti pozoren pri izbiri oz. nakupu. V praktičnem delu magistrskega dela smo najprej pripravili anketni vprašalnik, namenjen materam dojenčkov, starih manj kot eno leto, ter ga objavili v nekaterih facebook skupinah. Nato smo predstavili in analizirali dobljene rezultate ter tako dobili sliko trenutnega stanja v Sloveniji, na podlagi katerega smo lahko podali predloge rešitev za izboljšanje trenutnega stanja na tem področju.
Ključne besede:anketa, deklaracije, dojenčki, kozmetični izdelki, prehrambni izdelki
Kraj izida:Celje
Založnik:[A. Pratneker]
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/DKUM-74473 Novo okno
UDK:658.7
COBISS.SI-ID:513051453 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:KF0VX67P
Datum objave v DKUM:18.12.2019
Število ogledov:1528
Število prenosov:107
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FL
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:28.08.2019

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Declaration of alimentary and cosmetic products for the babies and their influence on purchase decision
Opis:Choosing quality alimentary and cosmetic products for babies is crucial for their health, well-being and growth. When buying these products, one of the factors is also the declaration, because it contains important information about the product's ingredients, its origin, etc. With the help of a survey, we found out what influence the declarations of such products have on the purchase decision of moms. This master's thesis is divided into a theoretical and practical part. Firstly, we presented the declaration and its components in general. Later on, we went into specifics regarding labelling alimentary and cosmetic products. We also pointed out some of the specifics which are good to pay attention to when choosing or buying a particular product. In the practical part of our master's thesis, we first prepared a survey for babies' moms that are less than one year old and posted it to some Facebook groups. Then we analysed and presented the obtained results, so that we got a picture of a current situation in Slovenia. Lastly, we were able to propose solutions for improving the current situation.
Ključne besede:survey, declaration, babies, cosmetic products, alimentary products


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici