| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Primerjava igralnih pogonov na primeru razvoja preproste igre : diplomsko delo
Avtorji:Tovornik, Nina (Avtor)
Črepinšek, Matej (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Tovornik_Nina_2019.pdf (2,64 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:V diplomski nalogi smo predstavili tri najbolj razširjene igralne pogone Unity, Unreal Engine in Godot Engine. Cilj naloge je bil izpostaviti njihove medsebojne razlike, ki smo jih odkrili z razvijanjem preproste igre pikada. Pri tem smo si pomagali tudi z orodjem Blender. Ugotavljali smo tudi, kateri izmed igralnih pogonov izstopa na področju grafike, logike in razširjenosti. Postopek izdelave igre smo pri vseh treh pogonih tudi podrobneje opisali, kakor smo tudi opisali njihove prednosti in slabosti.
Ključne besede:Igralni pogon, računalniška igra, Unity, Unreal Engine, Godot Engine
Leto izida:2019
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[N. Tovornik]
Št. strani:XI, 52 f.
Izvor:Maribor
UDK:004.388.4:796.262(043.2)
COBISS_ID:22842646 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:LUMJWUSC
Licenca:CC BY-NC-ND 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Število ogledov:33
Število prenosov:15
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Comparison of game engines on a simple use case
Opis:In this thesis we represented three most popular game engines, Unity, Unreal Engine and Godot Engine. The goal of assignment was to highlight their differences that we discovered by developing a simple game of darts. Throughout the development we also used Blender. We exposed which game engine stands out in terms of graphics, logic and it’s community. The developing part of all three engines was described in details, as well as their advantages and disadvantages.
Ključne besede:Game engines, computer game, Unity, Unreal Engine, Godot Engine


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici