| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:E-poštni marketing in uporabniška izkušnja orodja MailChimp
Avtorji:Bratušek, Jasna (Avtor)
Sternad Zabukovšek, Simona (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Bratusek_Jasna_2019.pdf (1,53 MB)
MD5: E43A96B48CBEF2B2DF6CA5F189DF73F2
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega projekta/projektno delo (mb13)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:E-poštno sporočilo je vsekakor eno izmed starejših oblik digitalnega trženja, vendar kljub temu še dolgo ne bo potonila v pozabo. Prav nasprotno. E-pošta ima moč, da podjetje nadgradi ali pa začne zaostajati. Biti moramo v koraku s časom in biti pripravljeni na prihajajoče trende in se pripraviti na delovanje tudi na tem področju. Vsako podjetje se mora zavedati vrednosti delovanja in trženja njenih izdelkov. Uporabniška izkušnja tako pomaga, da izdelek ali storitev lažje približamo uporabniku, le to pa lahko kasneje prodamo po različnih trženjskih poteh. Najprej smo analizirali, kaj sploh uporabniška izkušnja, digitalno trženje in e-poštno trženje so, analizirali njihove ključne elemente in na koncu naredili uporabniško izkušnjo orodja MailChimp. Le to, je orodje za avtomatizacijo trženja. Ugotovili smo, da uporaba e-poštnega trženja je pomembna za doseganje ciljnega občinstva in vzpostavljanja odnosov s strankami in da z uporabo naprednih funkcij kot so segmentiranje, testiranje in personaliziranje, lahko dosegamo boljše rezultate e-poštnih kampanj.
Ključne besede:uporabniška izkušnja, digitalni marketing, e-pošta, e-poštni marketing, MailChimp
Leto izida:2019
Založnik:[J. Bratušek]
Izvor:Maribor
UDK:004.7
COBISS_ID:13499420 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:ZZE6PWHM
Število ogledov:328
Število prenosov:86
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:26.08.2019

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Email marketing and user experience of MailChimp tool
Opis:Email is definitely one of the older forms of digital marketing, but it still won't be long forgotten. Quite the contrary. Email has the power to make a business upgrade or start falling behind. We need to keep up with the times and be prepared for upcoming trends and prepare for action in this area as well. Every business needs to be aware of the value of operating and marketing its products. The user experience helps us to bring the product or service closer to the user and can later be sold through different marketing channels. We first analyzed what the user experience, digital marketing and email marketing were all about, analyzed their key elements, and finally made the MailChimp user experience. Only this is a marketing automation tool. We've found that using email marketing is important for reaching your target audience and building customer relationships, and that using advanced features like segmentation, testing, and personalization can help us achieve better email campaign results.
Ključne besede:user experience, digital marketing, email, email marketing, MailChimp


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici