| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Organizacijska kultura v slovenskih logističnih podjetjih in njen vpliv na zadovoljstvo zaposlenih
Avtorji:ID Čuček, Mateja (Avtor)
ID Mlaker Kač, Sonja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Cucek_Mateja_2019.pdf (1,31 MB)
MD5: 47C964B5015F6F16EE69157CBE463F89
PID: 20.500.12556/dkum/c59ecae0-3807-433d-ac78-4bfaebdf92f2
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:FL - Fakulteta za logistiko
Opis:V magistrskem delu smo raziskovali vpliv organizacijske kulture na zadovoljstvo zaposlenih v slovenskih logističnih podjetjih. Za namen raziskave smo izvedli anketni vprašalnik, ki je zajemal OCAI-vprašalnik po Cameronu in Quinnu za organizacijsko kulturo in vprašalnik zadovoljstva zaposlenih po avtorici Renati Mihalič. Z anketnim vprašalnikom smo ugotovili, kakšna je povezava med omenjenima pojmoma in v katerem tipu kulture so zaposleni v slovenskih logističnih podjetjih najbolj in najmanj zadovoljeni. Magistrsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. Teoretični del je sestavljen iz organizacijske kulture in zadovoljstva zaposlenih. Pri organizacijski kulturi smo opisali pojem in navedli nekaj definicij po različnih avtorjih. Vključili smo temeljne karakteristike organizacijske kulture in predstavili nekaj modelov, po katerih lahko umestimo kulturo v različne tipe. V okviru predstavitve zadovoljstva zaposlenih smo definirali pojem in predstavili tudi, zakaj je le-to pomembno, našteli dejavnike, ki vplivajo na zadovoljstvo, in opisali tri modele zadovoljstva zaposlenih. V empiričnem delu smo predstavili metode, ki so bile uporabljene v magistrskem delu, in opisali oba vprašalnika, ki sta bila vključena v končni anketni vprašalnik. Temu je sledila predstavitev pridobljenih rezultatov in potrjevanje hipotez. V sklepnem delu smo strnili ugotovitve iz raziskave.
Ključne besede:organizacijska kultura, zadovoljstvo zaposlenih, tipologija organizacijske kulture, OCAI
Kraj izida:Celje
Založnik:[M. Čuček]
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/DKUM-74367 Novo okno
UDK:331.1
COBISS.SI-ID:513051197 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:Y6DQN4WU
Datum objave v DKUM:18.12.2019
Število ogledov:1969
Število prenosov:397
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FL
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:26.08.2019

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Organizational culture in slovene logistics companies and its impact on employee satisfaction
Opis:In the master's thesis, we investigated the influence of organizational culture on the satisfaction of employees in Slovenian logistics companies. For the purpose of the research, we made a survey questionnaire, which included an OCAI questionnaire according to Cameron and Quinn for organizational culture and a questionnaire for employees’ satisfaction according to Renata Mihalič. Based on the questionnaire, we found out the correlation between these two concepts and the type of culture the employees of the Slovene logistics companies are the most and least satisfied with. The master's thesis consists of the theoretical and empirical part. The theoretical part consists of the organizational culture and employees’ satisfaction. In organizational culture, we described the term and provided some definitions by different authors. We included the basic characteristics of organizational culture and introduced some models by which culture can be placed in different types. In addition to defining the concept, we also outlined why it is important, listed factors that influence satisfaction, and described three models of satisfaction. In the empirical part, we presented the methods used in the master's thesis. We described both questionnaires that were included in the final survey questionnaire. This is followed by a presentation of the results obtained and confirmation of the hypotheses. Finally, we listed the findings of the study in the conclusion.
Ključne besede:organizational culture, employees’ satisfaction, organizational culture typology, OCAI


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici