| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Izvedba ekskurzije po rudarskem delu Hrastnika v 4. razredu
Avtorji:Selinšek, Natalija (Avtor)
Hus, Vlasta (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Selinsek_Natalija_2019.pdf (2,97 MB)
MD5: 024484A6E27C13003B3339DDBD60279B
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V magistrskem delu smo opredelili šolski predmet družba, predstavili pouk zunaj učilnice in se osredotočili na ekskurzijo kot obliko pouka zunaj učilnice. Predstavili smo glavne značilnosti medpredmetnega povezovanja in mojega domačega kraja – mesta Hrastnik, s poudarkom na znamenitostih in ustanovah, povezanih z rudarjenjem. V praktičnem delu smo načrtovali in pripravili podrobno učno pripravo za izvedbo ekskurzije po rudarskem delu Hrastnika v četrtem razredu devetletne osnovne šole, jo izvedli in nazadnje tudi evalvirali. Nato smo v empiričnem delu magistrske naloge preučevali, kako aktivno sodelovanje četrtošolcev devetletne osnovne šole na medpredmetno zasnovani ekskurziji vpliva na njihov napredek v znanju o rudarstvu v domačem kraju. Naš glavni namen je bil preveriti, kakšen napredek v znanju se pri učencih pojavi po izvedeni ekskurziji. Znanje četrtošolcev o rudarjenju v domačem kraju Hrastniku smo ugotavljali s pomočjo dveh preverjanj znanj – pred odhodom na ekskurzijo in po prihodu z nje. S pomočjo anketnega vprašalnika smo zbrali tudi podatke o stališčih četrtošolcev do ekskurzije. V raziskavi je sodelovalo 20 učencev. Ugotovili smo, da so četrtošolci na ekskurziji pridobili veliko novega znanja, saj so pri drugem preverjanju znanja po izvedeni ekskurziji v povprečju dosegli veliko višje število točk kot pri prvem preverjanju. Četrtošolci so o izvedeni ekskurzije izrazili pozitivna mnenja, na njej so se dobro počutili, strinjajo pa se tudi s trditvijo, da se pri pouku zunaj učilnice naučijo več kot pri pouku v učilnici.
Ključne besede:ekskurzija, rudarstvo, Hrastnik, 4. razred
Leto izida:2019
Založnik:[N. Selinšek]
Izvor:Maribor
UDK:37:379.822(043.2)
COBISS_ID:24841480 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:NHZVMM56
Število ogledov:363
Število prenosov:102
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:22.08.2019

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Excursion Around the Mining District of Hrastnik in 4th Grade
Opis:The thesis first defines the school subject of social studies, introduces lessons and learning outside the classroom and focuses on the excursion as a form of learning outside the classroom. Main characteristics of cross-curricular integration are presented, as well as the town of Hrastnik, its landmarks and facilities related to mining. The practical part presents how a detailed teaching plan for the excursion through the mining district of Hrastnik in the 4th grade of the nine-year elementary school was developed, performed and evaluated. The empirical part of the thesis examines how the active participation of pupils on a cross-curricular excursion affects the increase in their knowledge about mining in their home town. The main purpose was to evaluate the increase in their knowledge after the excursion. The knowledge of pupils about mining in their hometown Hrastnik was evaluated with two tests – one before and one after the excursion. Furthermore, their opinions about the excursion were collected through a questionnaire. Twenty students participated in the survey. The results show that fourth-graders gained a lot of new knowledge during the excursion, as the average number of points they received on the second test was much higher than on the first one. The pupils expressed positive opinions about the excursion, they felt good about it, and agreed that they learn more in the lessons outside the classroom.
Ključne besede:excursion, mining, Hrastnik, 4th Grade


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici