| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Stopnja digitalne zrelosti slovenskih podjetij
Avtorji:Orešek, Mateja (Avtor)
Perko, Igor (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Oresek_Mateja_2020.pdf (849,04 KB)
MD5: 9C055D289E91357A9301289F5EE7B4CC
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Ker v današnjem času digitalne tehnologije drastično preoblikujejo industrijo v vseh panogah, si mnoga podjetja prizadevajo za obsežne spremembe, da bi ujela prednosti teh trendov, ali preprosto, da bi bila v koraku s konkurenti. Digitalna preobrazba je kulturna, organizacijska in operativna sprememba organizacije, industrije ali ekosistema s pametnim povezovanjem digitalnih tehnologij, procesov in kompetenc na vseh ravneh in funkcijah na stopenjski in strateški način. V teh tezah podrobneje opisujemo model digitalne zrelosti podjetij in naklonjenost digitalni transformaciji. V skladu s tem preučujemo anketna poročila slovenskih podjetij, da ugotovimo razmerja med digitalno zrelostjo in industrijo podjetja (IT oziroma ne-IT) ter velikostjo podjetja in naložbami v zvezi z digitalizacijo. Zanimivo je, da v vseh treh pregledanih temah raven korelacije ni statistično pomembna. Rezultati magisterskega dela so zato pomembni za nadaljnje raziskave za ugotavljanje razmerja med lastnostmi digitalizacije v podjetju.
Ključne besede:Digitalna preobrazba, digitalna zrelost, digitalizacija, stopnja zrelosti, Slovenska podjetja
Leto izida:2020
Založnik:[M. Vidovič Orešek]
Izvor:Maribor
UDK:004.6
COBISS_ID:36328963 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:BT2TKDMI
Število ogledov:148
Število prenosov:52
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:16.08.2019

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Slovenian companies digital maturity level
Opis:As digital technologies are drastically transforming industries these days, many companies are implementing profound changes to catch up with digitalisation trends in order to simply keep up with competitors. Digital transformation is a cultural, organizational and operational change of an organization, industry or ecosystem by smartly integrating digital technologies, processes and competencies at all levels and functions in a continuous and strategic way. In this thesis, we elaborate on the model of digital maturity of the companies, and the affinity toward the digital transformation. According to these, we examine the survey reports of Slovene companies to identify the relations between the digital maturity and the company industry (IT or non-IT), and the size of the company and the digitalisation related investments. Interestingly enough in all three examined topics, the correlation level is not statistically significant. The thesis results are therefore important for further research to identify the relations between the digitalisation related properties in a company.
Ključne besede:Digital transformation, digital maturity, digitization, digital transformation affinity, Slovenian companies


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici