| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Prikrito oglaševanje na slovenskih in angleških blogih : diplomsko delo
Avtorji:Roškar, Svetlana (Avtor)
Tomažič, Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Roskar_Svetlana_2019.pdf (3,36 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:V diplomskem delu so predstavljeni pojmi blog, bloger in oglaševanje. Slednje je bilo sicer vedno pomembno, vendar se je v zadnjih letih zelo razširilo oglaševanje na blogih, saj so blogerji ljudem bližje in se z njimi lažje poistovetijo, kot pa recimo z oglasi na televiziji in radiu. Na blogih je prisotno tudi veliko prikritega oglaševanja, tako namernega kot nenamernega. V diplomskem delu nas je zanimalo, ali blogerji takšno oglaševanje ter sodelovanje z blagovnimi znamkami in podjetji na svojih blogih označijo, kako jih označijo ter kakšno sploh je takšno sodelovanje. Primerjali smo slovenske in angleške blogerje.
Ključne besede:Prikrito oglaševanje, blog, blogerji.
Leto izida:2019
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[S. Roškar]
Št. strani:[VI], 76 f.
Izvor:Maribor
UDK:659.11:004.7(043.2)
COBISS_ID:22582806 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:KMHMF842
Licenca:CC BY-NC-ND 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Število ogledov:196
Število prenosov:65
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Hidden advertising on slovenian and english blogs
Opis:The presented thesis includes the following concepts: blog, blogger and advertising. Advertising was always important, however in the last few years, it has been present on a lot of blogs content as well. People often identify with bloggers and trust the blog content much more than classical advertising on the television or radio. There is a lot of hidden advertising on blogs content, whether that is intentional or unintentional. In the thesis, we were researching, whether bloggers openly imply advertising and collaborations with brands or companies – and how they present it. We compared Slovenian and English bloggers.
Ključne besede:Hidden advertising, blog, bloggers.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici