| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Dejavniki, ki vplivajo na učiteljevo odločitev - raziskovati ali ne raziskovati
Avtorji:Heric, Jasmina (Avtor)
Šorgo, Andrej (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Heric_Jasmina_2019.pdf (2,64 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
Opis:Ena od učiteljevih temeljnih nalog je skrb za nenehno poglabljanje kakovosti vzgojno-izobraževalnega dela. Učitelja lahko v skladu s tem prepoznamo kot najpomembnejšega akterja novih družbenih tokov in pobudnika sprememb – tako na osebni ravni, kot na ravni skupnosti, učiteljskega kolektiva, sodelovanja z drugimi udeleženci izobraževanja in na ravni medgeneracijskega sodelovanja. Če se navežemo na zapisano lahko ugotovimo, da je tradicionalni vlogi učiteljstva učitelju dodana še zmožnost za razvoj in raziskovanje ter stalni osebni profesionalni razvoj, ki temelji na dejstvih in refleksiji. Da bi učitelji oziroma drugi strokovni delavci v izobraževanju lahko uspešno raziskovali pa ni odvisno le od njih samih ter njihove izobrazbe, ampak tudi od številnih drugih dejavnikov, tako osebnih, kot dejavnikov okolja v katerem delujejo. Med dejavniki okolja izpostavljamo vpliv pogledov vodstva šole in kolektiva na raziskovalno delo ter materialni in socialni status učitelja.
Ključne besede:učitelj, izobraževanje, učitelj raziskovalec, raziskovanje učiteljev, raziskovalno delo
Leto izida:2019
Založnik:[J. Heric]
Izvor:Maribor
UDK:57/59:37.091.321(043.2)
COBISS_ID:24862472 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:XITYEYTK
Licenca:CC BY-NC-ND 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Število ogledov:264
Število prenosov:39
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FNM
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Factors affecting teacher ' s decision to research or not research
Opis:One of the teacher's basic tasks is to ensure that the quality of the educational work is continually enhanced. Accordingly, the teacher can be seen as the most important actor in new social movements and the initiator of change - both at the personal and community levels, the teaching staff, cooperation with other participants in education and cooperation between generations. Referring to the quote above, the ability of the teacher to develop and explore is essential. It is true that in every school students learn, but there is an increasing emphasis on teacher learning through research. In order for teachers or other professionals in education to be able to successfully investigate, depends not only on them and their education but also on other factors such as the environment in which they serve, the philosophies, school leadership and from their personal lives.
Ključne besede:teacher researcher, research, teacher


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici