| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Sistem nabave z raziskavo marketinškega spleta v podjetju Fortis Maribor, d.o.o. : diplomsko delo
Avtorji:Kozic, Jernej (Avtor)
Buchmeister, Borut (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Selinšek, Aleksandra (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Kozic_Jernej_2019.pdf (1,82 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FS - Fakulteta za strojništvo
Opis:V diplomskem delu sem predstavil nabavno poslovanje in marketinški splet. Praktični del diplomske naloge sem opravil v sodelovanju s podjetjem Fortis Maribor, d. o. o. V praktičnem delu sem opisal sistem nabave v podjetju ter opravil ABC analizo in XYZ analizo za nabavljene materiale v preteklem letu. Dobljene rezultate sem ovrednotil in predlagal možne rešitve. Z opisanim marketinškim spletom podjetja sem opozoril na prednosti in slabosti, ki jih ima podjetje na tem področju.
Ključne besede:nabava, marketinški splet, ABC analiza, XYZ analiza, izdelek, cena, marketinške poti, marketinško komuniciranje, Fortis Maribor, d. o. o.
Leto izida:2019
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[J. Kozic]
Št. strani:VIII, 48 f.
Izvor:Maribor
UDK:658.7/.8(043.2)
COBISS_ID:22830614 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:LH46OPYW
Licenca:CC BY-NC-ND 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Število ogledov:163
Število prenosov:18
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FS
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Purchase system with marketing mix research in company Fortis Maribor, d.o.o.
Opis:The diploma introduces the purchase business and the marketing mix. The empirical part of the diploma, describing the company’s purchase system and introducing the ABC and XYZ analysis for purchased materials within the last year, has been realized in cooperation with the company Fortis Maribor, d. o. o. After evaluating the data, possible solutions have been given. By describing the company’s marketing mix, the company’s advantages and weaknesses in the field of its purchase system have been pointed out.
Ključne besede:purchase, marketing mix, ABC analysis, XYZ analysis, product, price, place, promotion, Fortis Maribor, d. o. o.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici