| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Napovedovanje zmagovalca nogometne tekme z rekurentno nevronsko mrežo LSTM : diplomsko delo
Avtorji:Planer, Nejc (Avtor)
Korže, Danilo (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Borovič, Mladen (Komentor)
Datoteke:.pdf UN_Planer_Nejc_2019.pdf (2,17 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:V diplomskem delu so predstavljene rekurentne nevronske mreže in primer njihove uporabe. V prvem delu je razloženo njihovo delovanje in vrsti nevronov, od katerih se kasneje uporabi celica LSTM (dolgo-kratko ročna spominska celica). To je aplicirano tudi na primerih napovedovanja zmagovalca, ali pade več kot 1,5 ali 2,5 gola na tekmo in ali obe ekipi zadeneta. Napovedljivost zmagovalca ligaških tekem je od 61 do 72 odstotkov, zmagovalca nogometnih turnirjev pa od 65 do 70 odstotkov. Uporabljene so angleška, francoska, italijanska, nemška, španska in slovenska liga ter tekmovanji Copa America in svetovno prvenstvo.
Ključne besede:napovedovanje, rekurentne nevornske mreže, celica LSTM, nogomet, umetna inteligenca
Leto izida:2019
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[N. Planer]
Št. strani:VII, 40 str.
Izvor:Maribor
UDK:004.032.26(043.2)
COBISS_ID:22578198 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:8BQVYZJH
Licenca:CC BY-NC-ND 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Število ogledov:187
Število prenosov:60
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Predicting football match winner with LSTM recurrent neural network
Opis:This diploma thesis presents recurrent neural networks and example of their usage. In the first part it is explained how they work and their types of neurons of which LSTM cell is later used. This is applied on the examples of predicting football match winner, whether there are more than 1,5 or 2,5 goals per game and whether both teams score. The predictability of football league match winner is from 61 to 72 percent and football tournament winner from 65 to 70 percent. Used leagues are from England, France, Germany, Spain and Slovenia and tournaments Copa America and World Cup.
Ključne besede:prediction, recurrent neural network, LSTM cell, football, artificial intelligence


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici