| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Etični vidiki spornega oglaševanja
Avtorji:Šef, Žiga (Avtor)
Tomažič, Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Sef_Ziga_2019.pdf (1,94 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Vsestranska prisotnost oglaševanja v vsakdanjiku ljudi je z leti postala vse bolj intenzivna. K temu dosti prispeva spletna kultura, ki je oglaševanje naredila veliko bolj dostopno in razširjeno. Z razširjenostjo pa so nastopile tudi popolnoma nove etične dileme na tem področju. V tej nalogi smo pregledali, kaj je spornega na spornem oglaševanju in kakšne regulacije lahko najdemo, ki to omejujejo. Analizirali smo etično sporne oglase in nekatera spletna mesta, ki nudijo spletno oglaševanje, ter s pomočjo rezultatov prikazali etični okvir oglaševalske industrije.
Ključne besede:sporno oglaševanje, etika, regulacije
Leto izida:2019
Izvor:Maribor
NUK URN:URN:SI:UM:DK:PQFTG0CP
Licenca:CC BY-NC-ND 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Število ogledov:457
Število prenosov:57
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Ethical aspect of controversial advertisement
Opis:The vast presence of advertising in the everyday lives of people has become increasingly intense over the years. Much of this is contributed by the online culture, which has made advertising much more accessible and universally present. With the increase in presence there were also completely new ethical dilemmas in this area. Throughout this work we reviewed some of the controversial parts of ads and the regulations that are present to limit those controversies. We analyzed ethically disputable ads and some websites that offer online advertising. The results helped us in creating an ethical framework of the advertising industry.
Ključne besede:controversial advertising, ethics, regulations


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici