| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Analiza dejavnikov zadovoljstva zaposlenih v butičnem hotelu
Avtorji:ID Bonča, Jure (Avtor)
ID Gorenak, Mitja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Bonca_Jure_2019.pdf (1,21 MB)
MD5: E5C30021459A6A03E2233224BE6FA208
PID: 20.500.12556/dkum/4e24618b-3392-418d-b918-6bd0ce0758d3
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FT - Fakulteta za turizem
Opis:Podjetje, ki pomena zadovoljstva zaposlenih kot takega ne priznava, v današnjem času ne more več pričakovati dobrih poslovnih rezultatov. Zadovoljstvo zaposlenih se odraža na vsakem koraku v podjetju, ne nazadnje tudi in predvsem pri gostih oziroma strankah. V turizmu možnosti po »popravnem izpitu« pri gostih ni kaj dosti. Nezadovoljna stranka se verjetno nikoli več ne bo vrnila, bo pa poskrbela, da za njeno nezadovoljstvo izve čim več ljudi. Merjenje zadovoljstva zaposlenih nam preko povratnih informacij razkriva, katera so tista področja, ki jih je treba spremeniti in kjer je treba uvesti nove ali dodatne ukrepe, da se poveča ali okrepi zadovoljstvo zaposlenih v organizaciji. V empiričnem delu smo anketirali zaposlene v butičnem hotelu X. Ugotovili smo, da so sodelujoči v raziskavi najbolj zadovoljni z možnostjo napredovanja, dobrim plačilom za delo in kompetencami, dobrimi medsebojnimi odnosi, prijateljsko komunikacijo v podjetju ter z dobrimi možnostmi strokovnega in osebnega razvoja. V raziskavi smo odkrili nadpovprečno zadovoljstvo zaposlenih, kljub temu smo pri nekaterih dejavnikih podali predloge, ki so za podjetje vsekakor sprejemljivi, saj s seboj ne prinašajo nobenih finančnih bremen.
Ključne besede:zadovoljstvo, zaposleni, gosti, merjenje, dejavniki
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[J. Bonča]
Leto izida:2019
Št. strani:43, III str.
PID:20.500.12556/DKUM-73976 Novo okno
UDK:005.525:331.101.32:640.412(043.2)
COBISS.SI-ID:2048323411 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:SDAIWALO
Datum objave v DKUM:26.09.2019
Število ogledov:1451
Število prenosov:174
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:10.07.2019

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Analysis of factors affecting job satisfaction of the employees in boutiqe hotel
Opis:A company which does not acknowledge the satisfaction of their employees cannot be successful. Employee satisfaction can be seen in every aspect of the company, not least and mostly when it comes to guests or customers. There are not many chances of correcting a mistake when it comes to tourism and guests. We cannot expect a dissatisfied customer to return, they will, however, most probably spread the information about their dissatisfaction to as many people as possible. The feedback on the employee satisfaction measurement reveals the areas which need to be changed and where new or additional measures need to be taken in order to increase or to strengthen the satisfaction of the employees in the organisation. The empirical part includes a survey of the X boutique hotel. We discovered that the respondents were most satisfied with the possibility of promotion, good payment for their work and competences, good human relations friendly communication in the company, and good options for professional and personal growth. The research revealed the above-average satisfaction of the employees, despite that we made some suggestions with certain factors, which are certainly acceptable for the company as they do not contribute any financial burden.
Ključne besede:satisfaction, employees, guests, measurement, factors


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici