| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Politika podjetja in strateški management družinskega podjetja EDEX, d. o. o.
Avtorji:Ličen, Tim (Avtor)
Štrukelj, Tjaša (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Licen_Tim_2019.pdf (831,72 KB)
MD5: FF18FF0C1815E830DAD79DEB476CCD99
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega projekta/projektno delo (mb13)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:V diplomskem projektu se osredotočimo na planiranje razvoja družinskega podjetja EDEX, d. o. o., in sicer na ravni politike podjetja in na ravni strateškega managementa. Izbrano podjetje je mikro podjetje, katerega začetki segajo v leto 1992. Ima devet zaposlenih in se ukvarja s prodajo oblačil in obutve. V začetnem delu diplomskega projekta predstavimo podjetje EDEX, d. o. o. in značilnosti le-tega. Opredelimo njegovo velikost, dejavnost in prodajne trge. Opravimo tudi premoženjsko analizo podjetja, kjer smo z različnimi kazalniki preverjali finančno sposobnost podjetja EDEX, d. o. o., za nadaljnji razvoj. V osrednjem delu predstavimo pomembna teoretična izhodišča o planiranju razvoja podjetja na ravni politike podjetja in na ravni strateškega managementa. Predstavili smo vizijo podjetja in politiko podjetja, metode planiranja politike podjetja in strategij podjetja, strateška poslovna področja ter temeljno strategijo ter poslovne in splošne strategije podjetja. V zaključnem delu opišemo planiranje razvoja proučevanega podjetja na ravni politike podjetja in na ravni strateškega managementa. Najprej proučimo vrednote ključnih udeležencev v podjetju. Proučimo tudi prednosti in slabosti ter priložnosti in nevarnosti proučevanega podjetja. Na podlagi ugotovljenih raziskovalno-prognostičnih izhodišč na ravni politike podjetja smo za podjetje EDEX, d. o. o., oblikovali planirano vizijo podjetja in politiko podjetja. Pri planiranju razvoja na ravni strateškega managementa smo najprej določili strateška poslovna področja podjetja EDEX, d. o. o., nato pa smo poiskali strateške možnosti in določili strategije podjetja EDEX, d. o. o. Diplomski projekt smo zaključili s predlogom programa razvoja in rasti za to podjetje.
Ključne besede:vizija podjetja, politika podjetja, strateški management, razvoj podjetja, vrednote udeležencev, prednosti in slabosti, priložnosti in nevarnosti, strateška poslovna področja, strategije podjetja
Leto izida:2019
Založnik:[T. Ličen]
Izvor:Maribor
UDK:005.2
COBISS_ID:13394972 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:3E6IBADZ
Število ogledov:633
Število prenosov:246
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/deed.sl
Opis:Licenca Creative Commons Brez predelav dovoljuje uporabnikom ponovno distribucijo dela, vendar ne v spremenjeni obliki. Zahtevana je navedba avtorstva.
Začetek licenciranja:04.07.2019

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Business policy and strategic management of the family company EDEX, d. o. o.
Opis:In the bachelor’s thesis, we focused on planning the development of the family company EDEX d.o.o. on the level of the company policy and on the level of strategic management. The company we studied is a microenterprise which was founded in 1992. It has nine employees and is engaged in the sales of clothes and footwear. In the first part of the bachelor’s thesis, we presented the company EDEX, d. o. o. and wrote the selected characteristics of the company. These are the size of the company, the activity the company is engaged in, and the sales markets of the company. We also performed the property analysis of the company where, by different indicators, we checked the financial fitness of the company EDEX, d. o. o. for further development Further, we presented important theoretical starting points on the planning of the company development on the level of the company policy and on the level of strategic management. We presented the vision of the company and the company policy, the methods of planning of the company policy and company strategies, strategic business areas, and basically, business and general company strategies. We continued the bachelor’s thesis by studying the selected company EDEX, d. o. o. and planning of its development on the level of the company’s policy and on the level of strategic management. First, we studied the values of the key participants in the company. We also studied the strengths and weaknesses, as well as opportunities and threats, of the studied company. On the basis of the so-ascertained research-prognostic starting points on the level of the company policy, we wrote down the planned vision and the company policy for the company EDEX, d. o. o. In the planning of the development on the level of the strategic management, first, we determined strategic business areas of the company EDEX, d. o. o. Then, we found the strategic possibilities and determined the strategies of the company EDEX, d. o. o. We concluded the bachelor’s thesis with the proposal of the program of development and growth for the company EDEX, d. o. o.
Ključne besede:vision of the company, company policy, strategic management, company development, values of the participants, strengths and weaknesses, opportunities and threats, strategic business areas, company strategies.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici