| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Analiza privlačnosti tujega trga za storitve digitalnega oglaševanja
Avtorji:Kukovičič, Miha (Avtor)
Korez Vide, Romana (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Kukovicic_Miha_2019.pdf (882,39 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega projekta/projektno delo (mb13)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Delo diplomskega seminarja najprej teoretično opredeli digitalni marketing. Pri tem ga definira, zgodovinsko predstavi, oriše njegove prednosti z vidika mednarodnega poslovanja ter ga loči od spletnega marketinga. Cilj raziskave je oceniti privlačnost avstrijskega tržišča za storitve digitalne marketinške agencije Adverta. Podjetje je predstavljeno z vidika delovanja in ponudbe, ki je v okviru študije primera primerjana s konkurenčno. Sledita pregled avstrijskega trga in podrobnejša analiza trga storitev digitalnega oglaševanja na omenjenem trgu za ocenjevanje privlačnosti. Analiza podatkov pripelje do sklepov, ki omogočijo potrditev obeh postavljenih hipotez. Do izraza prideta pomembnost inoviranja digitalnih oglasnih formatov in ocena avstrijskega trga kot privlačnega za podjetje Adverta.
Ključne besede:digitalni marketing, analiza tujega trga, storitve digitalnega oglaševanja, oglasni formati
Leto izida:2019
Založnik:[M. Kukovičič]
Izvor:Maribor
UDK:339.5
COBISS_ID:13358108 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:PUC4Z1LG
Licenca:CC BY-NC-ND 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Število ogledov:120
Število prenosov:17
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The analysis of foreign market attractiveness for digital advertising services
Opis:First focus of this thesis is on theoretically explaining digital marketing. In order of doing so digital marketing is defined, its origins presented, shown what benefits it brings into international business and explained what's the difference between digital and web marketing. The goal of the analysis is to determine how attractive is the Austrian market for digital marketing services of the company Adverta. The company is presented in terms of its presence and services, which are compared to the services offered by the competition. It's followed up by an analysis of Austria's digital advertising market to determine how attractive it is for the given company. With analysis, we concluded that we can confirm our two hypotheses. We found that it 's crucial to innovate digital ad formats and determined that the Austrian market is attractive for the company Adverta.
Ključne besede:digital marketing, foreign market analysis, digital advertising services, advertising formats


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici