| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Effects of social interactions on learning and developing foreign language and phonetic learning in infancy
Avtorji:Dornik, Tina (Avtor)
Jurančič, Klementina Penelope (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Dornik_Tina_2019.pdf (864,95 KB)
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:The main aim of the master's thesis is to gather as much information as possible on early second language acquisition, types of bilingualism and language changes that occur in early second language acquisition and bilingualism. The main objective was visiting a 21-month-old child, regularly for one hour per week, for a period of one year, with whom the author communicated exclusively in English. The purpose of this was to determine the possibilities of developing the earliest type of bilingualism possible in a child living in an all Slovenian family. The fundamental research question was whether a constant but relatively short (1x per week) form of social interaction could result in development of this form of bilingualism. The author collects material through fieldwork with audio and video material and writing a journal with basic findings and further suggestions for work in this field.
Ključne besede:early second language acquisition, bilingualism, language, phonetics, code-switching
Leto izida:2019
Založnik:[T. Dornik]
Izvor:Maribor
UDK:811.111\'243(043.2)
COBISS_ID:24697608 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:6SDS7PD0
Licenca:CC BY-NC-ND 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Število ogledov:130
Število prenosov:14
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:UČINKI SOCIALNE INTERAKCIJE NA UČENJE IN RAZVOJ TUJEGA JEZIKA TER RAZVOJ FONETIKE V ZGODNJEM OTROŠTVU
Opis:Cilj magistrske naloge je zbrati čim več podatkov o zgodnjem učenju, oblikah dvojezičnosti in jezikovnih spremembah, ki se pojavljajo pri zgodnjem učenju ter dvojezičnosti. Predmet zaključnega dela je bil obiskovanje 21-mesečnega otroka, po eno uro na teden, v obdobju enega leta, s katerim je avtorica komunicirala izključno v angleščini. Namen tega je bilo ugotoviti koliko in na kakšen način je mogoče izvesti določene oblike dvojezičnosti. Temeljno raziskovalno vprašanje je bilo raziskati zadostno konstantno, vendar razmeroma kratko obliko (1-krat na teden) socialne interakcije, da se razvije oblika dvojezičnosti pri zelo mladem otroku. Avtorica zbira gradivo na terenu z zvočnim in video gradivom ter pisanjem dnevnika s temeljnimi ugotovitvami ter predlogi za delo naprej.
Ključne besede:zgodnje učenje tujega jezika, dvojezičnost, jezik, fonetika, preklapljanje med jeziki


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici