| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Primerjava pedagoških teoretičnih tokov na Slovenskem in Hrvaškem v času med obema vojnama
Avtorji:ID Dornik, Tina (Avtor)
ID Protner, Edvard (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Dornik_Tina_2019.pdf (679,99 KB)
MD5: 02548B286FACE6B8D06D3990C165A3E2
PID: 20.500.12556/dkum/bc48162d-6d71-468e-9ea9-608b7e9112a5
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:Šolstvo na Slovenskem in na Hrvaškem je bilo skozi zgodovino podvrženo različno intenzivnim obdobjem, saj se je šolski sistem moral vseskozi prilagajati splošnemu napredku človeštva. Slovenska pedagoška teorija se je do prve svetovne vojne razvijala dokaj togo in enovito, po njej pa se je pojavila pluralizacija različnih smeri s primarnim namenom poboljšati kakovost življenja s pomočjo izboljšane vzgoje. Tako so se razvile pedagoške smeri, ki so s svojimi teoretskimi podlagami in metodami skušale doprinesti namenu izboljšave kakovostne vzgoje in posledično kakovostnega življenja. Glede na to, da je v tem času Slovenija delila isto državno skupnost s Hrvati, se v delu poleg analize pedagoških idej na Slovenskem, osredotočimo tudi na raziskavo in analizo pedagoških teorij na Hrvaškem ozemlju in skušamo primerjati pedagoške teorije med obema vojnama na teh dveh ozemljih.
Ključne besede:reformska pedagogika, kulturna/duhoslovna pedagogika, delovna šola, socialno-kritična pedagogika, reformsko pedagoško gibanje
Leto izida:2019
Založnik:[T. Dornik]
Izvor:Maribor
PID:20.500.12556/DKUM-73664 Novo okno
UDK:37.013(497.4)(497.5)(043.2)
COBISS.SI-ID:24671752 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:L4AV7ZZB
Datum objave v DKUM:02.08.2019
Število ogledov:1284
Število prenosov:145
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:30.05.2019

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Comparison of pedagogical theoretical filds in Slovene lands and in the Croatian territory in the interwar period
Opis:In the course of history, education in Slovenia and Croatia has been subject to different intensive periods, since the school system has always had to adapt to the overall progress of humanity. Until the First World War, the Slovene pedagogical theory had been developing rigid and uniformly; after the war, pluralization of different directions with the primary purpose of improving the quality of life and education took place. Thus, pedagogical directions have developed, with their theoretical bases and methods that tried to contribute to the quality of education and, consequently, quality of living. Since Slovenia shared the same state community with Croats during that time, in addition to the analysis of pedagogical ideas in Slovenia, we also focus on research and analysis of pedagogical theories in Croatian territory and thus try to establish comparison of pedagogical theories between the two wars in these two territories.
Ključne besede:reform pedagogy, cultural pedagogy, laboratory school, socio-critical pedagogy, reformist pedagogical movement


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici