| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Delovanje odnosov z javnostmi na primeru Mariboxa in Zavoda za Novodobno Izobraževanje
Avtorji:Somer, Tamara (Avtor)
Tomažič, Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Somer_Tamara_2019.pdf (584,43 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Odnosi z javnostmi predstavljajo skupek komunikacij ter odnosov med organizacijo in javnostjo. Organizacije se med seboj razlikujejo tudi glede na pridobitno ali nepridobitno funkcijo, v diplomskem delu pa smo na primeru Mariboxa in Zavoda za Novodobno Izobraževanje raziskali, ali ta funkcija vpliva na delovanje odnosov z javnostmi. Uporabili smo deskriptivno, komparativno in kvalitativno metodo, s pomočjo katerih smo ugotovili, da se odnosi z javnostmi tako v teoriji kot tudi v praksi razlikujejo glede na pridobitno oz. nepridobitno funkcijo. V obeh organizacijah se odnosi z javnostmi vedno bolj gradijo preko socialnih omrežij, vendar se v Mariboxu, v primerjavi z Zavodom za novodobna izobraževanja, izmed orodij pri odnosih z javnostmi pogosteje poslužujejo organizacije dogodkov ter vedno bolj sodelovanja z vplivneži in ne toliko socialnih omrežij. Maribox sodeluje z zunanjimi strokovnimi sodelavci za odnose z javnostmi, medtem ko Zavod za Novodobno Izobraževanje odnosom z javnostmi nameni manj časa, prav tako nima zaposlenega strokovnega sodelavca oz. ne sodeluje z zunanjimi izvajalci samo za to področje.
Ključne besede:delovanje odnosov z javnostmi, Maribox, Zavod za Novodobno Izobraževanje
Leto izida:2019
Izvor:Maribor
NUK URN:URN:SI:UM:DK:KOW0KPA5
Licenca:CC BY-NC-ND 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Število ogledov:328
Število prenosov:36
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Operation of public relations in organisations:maribox and institute for new age education
Opis:Public relations represent a set of communications and relationships between the organization and the public. Organizations differ from one another also on the basis of their profit or non-profit function, and in the following thesis we were researching whether this function incluences the operation of public relations. We researched the operation of public relations in two organisations: Maribox and the Institute for New Age Education. We used descriptive, comparative and qualitative methods, which showed that public relations, both in theory and in practice, differ in terms of their profit or non-profit function. In both researched organizations public relations are being increasingly built through social networks. Anyway, in Maribox the most frequently used tool for public relations is organization of events and cooperation with influencers, while for Institute for New Age Education social media is on the first place. Maribox cooperates with external experts in public relations, while the Institute for New Age Education dedicates less time in this area and does not have an employee or a professional associate specified only for this area.
Ključne besede:operation of public relations, profit organization, non-profit organization, Maribox, Institute for New Age Education


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici