| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Obseg dopustnosti nerevizijskih storitev po najnovejši evropski revizijski reformi ter njena implementacija v sloveniji, nemčiji in na hrvaškem
Avtorji:Štaher, Irena (Avtor)
Podgorelec, Peter (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Staher_Irena_2019.pdf (1,89 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Zaradi izgube zaupanja v revizorjevo delo (različni škandali) je Evropska komisija izdala leta 2014 Direktivo 2014/56/EU ter Uredbo 537/2014/EU, da bi povrnila zaupanje. Države članice so morale to ustrezno implementirati do 17. junija 2016. Pri implementaciji je državam članicam bilo danih kar nekaj izbirnih opcij. Glavni cilj pa je, da se poveča neodvisnost ter nepristranskost revizorja kot tudi kakovost ter preglednost revizije … Nekaj sprememb oziroma novosti sem proučila v prvem delu magistrske naloge, potem pa sem se osredotočila na prepovedane nerevizijske storitve. Uredba v 5. členu daje seznam prepovedanih nerevizijskih storitev in možnost, da so pod določenimi pogoji nekatere storitve tudi dopustne. Pomembno je, ali gre pri izvajanju obvezne revizije za subjekt javnega interesa ali ne, saj 5. člen Uredbe daje prepoved samo za subjekte javnega interesa. Primerjala sem, kako je z njimi v Sloveniji, na Hrvaškem in v Nemčiji. Obstajajo razlike, Slovenija je do sedaj imela kar širok nabor teh storitev in so veljale za vse družbe. Po novem pa bi imela Slovenija seznam za subjekte javnega interesa, kot je to določeno v 5. členu Uredbe, ter dopustnost nerevizijskih storitev enako kot to predvideva Uredba, pri ostalih pa se ne sme kršiti pravil revidiranja. Pri prepovedanih nerevizijskih storitvah in dovoljenih izjemah za subjekte javnega interesa sledita Nemčija in Hrvaška Uredbi, le da na Hrvaškem niso dovoljene storitve vrednotenja kot to predvideva Uredba, v Nemčiji pa je prepovedeno dodatno še agresivno davčno načrtovanje. Pri obeh omenjenih državah pa za ostale družbe, ki niso subjekti javnega interesa obstajajo nekatere storitve, ki so prepovedane. Ugotavljajo tudi, da se je položaj revizijske komisije zaradi najnovejše revizijske reforme v zvezi z nerevizijskimi storitvami še dodatno okrepil. Revizijska komisija še podrobneje spremlja delo zakonitega revizorja in revizijskih družb ter preverja neodvisnost, prav tako pa mora spremljati naročene nerevizijske storitve, samo izvajanje takšnih storitev in neodvisnost pri izvajanju takšnih storitev. Pomembno vlogo ima tudi pri izbiri zakonitega revizorja oziroma revizijske družbe. Z implemetacijo novele ZGD-1I se je položaj revizijske komisije okrepil.
Ključne besede:audit reform, Directive 2014/56/EU, Regulation 537/2014/EU, banned non-audit services, audit committee.
Leto izida:2019
Založnik:[I. Štaher]
Izvor:Maribor
UDK:657.6
COBISS_ID:13377564 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:IZ9GSY8M
Licenca:CC BY-NC-ND 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Število ogledov:509
Število prenosov:50
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The scope of the admissibility of non-audit services according to the latest European audit reform and its implementation in Slovenia, Germany and Croatia
Opis:Due to the loss of confidence in the auditor's work (various scandals), the European Commission issued in 2014 Directive 2014/56 / EU and Regulation 537/2014 / EU in order to restore confidence. Member States had to implement properly this Directive by June 17 2016 at the latest. In the implementation, Member States were given a number of options. The main objective is to increase the independence and impartiality of the auditor, as well as the quality and transparency of the audit ... In the first part of my master's thesis I examined some of the changes or novelties, then I focused on prohibited non-audit services. The regulation in article 5 provides a list of prohibited non-audit services and the possibility, where, under certain conditions, certain services are also admissible. It is important whether the conduct of a statutory audit is for a public-interest entity or not, since Article 5 of the Regulation prohibits statutory audit for only public-interest entities. I compared how it is with them in Slovenia, Croatia and Germany. There are differences, Slovenia has so far had a wide range of these services which were applicable to all companies. According to the new one, Slovenia would have a list for public interest entities as defined in Article 5 of the Regulation and the admissibility of non-audit services in the same way as this is provided for by the Regulation, while others do not violate the rules of auditing. Prohibited non-audit services and permitted exceptions for public interest entities are followed by Germany and the Croatian Decree, except that evaluation services are not permitted in Croatia as foreseen by the Regulation, while in Germany further aggressive tax planning is prohibited. For the two countries mentioned above, for other companies that are not public interest entities there are certain services that are prohibited. It is also noted that the status of the audit committee has further strengthened due to the most recent audit reform in relation to non-audit services. The Audit Committee monitors even more closely the work of the statutory auditor and audit companies, checks the independence, and also monitors the ordered non-audit services, the mere provision of such services, and the independence in the provision of such services. It also plays an important role in the selection of a statutory auditor or an audit firm. With the implementation of the amendment to the ZGD-1I, the position of the audit committee strengthened.
Ključne besede:audit reform, Directive 2014/56/EU, Regulation 537/2014/EU, banned non-audit services, audit committee.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici