| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Medpredmetno povezovanje in sodelovalno učenje skozi aktivnosti gozdne pedagogike
Avtorji:Žvegler, Tina (Avtor)
Hus, Vlasta (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Zvegler_Tina_2019.pdf (4,48 MB)
MD5: 29735219C2EB893612BDBFE9011A9344
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Realne in neposredne izkušnje, ki jih učenci z lastno aktivnostjo pridobivajo v naravi, so nujno potrebne za njihov celostni razvoj in razumevanje okolja, v katerem živijo. V magistrski nalogi smo zato v teoretičnem delu raziskovali vlogo gozdne pedagogike, gozdnega pedagoga ter gozda kot vzgojno-izobraževalnega prostora v učnem procesu. Analizirali in predstavili smo priporočene dejavnosti za spoznavanje gozda iz priročnikov in delovnih zvezkov različnih založb za predmet Spoznavanje okolja. V praktičnem delu smo načrtovali konkretne učne aktivnosti v gozdu, za učence 1., 2., in 3. razreda osnovne šole. Dejavnosti so ciljno usmerjene, pri izvajanju pa se povezujejo cilji različnih predmetnih področjih. V ospredju so aktivna vloga posameznika ter sodelovalne in socialne veščine, kot so medsebojna pomoč, strpnost, komunikacija in sodelovanje učencev, saj učenci dejavnosti izvajajo v skupinah. Cilj magistrskega dela je učiteljem predstaviti in ponuditi konkreten nabor idej za smiselno poučevanje, izvajanje aktivnosti in uresničevanje ciljev iz učnega načrta v gozdu, pri čemer učenci z lastnim raziskovanjem, sodelovanjem s sošolci, igro, pristnim stikom z okoljem in realnimi izkušnjami pridobivajo in nadgrajujejo svoje znanje, se ob tem zabavajo in oblikujejo pozitiven odnos do narave.
Ključne besede:gozd, gozdna pedagogika, gozdni pedagog, sodelovalno učenje, medpredmetno povezovanje
Leto izida:2019
Založnik:[T. Žvegler]
Izvor:Maribor
UDK:37.091.33-027.22:630*0(043.2)
COBISS_ID:24717320 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:LEDYRT3D
Število ogledov:563
Število prenosov:126
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:26.05.2019

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Cross-Curricular integration and co-operative learning through the activities of forest pedagogics
Opis:Real and direct experiences gained through activity in nature are of vital importance to students' overall development and their understanding of the environment they live in. This thesis explores in its theoretical part the role of forest pedagogics, the forest pedagogue and the forest as an educational space in the learning process. It analyses and presents activities recommended as part of learning about the forest from various textbooks for the Spoznavanje okolja (Studying the Environment) course. The practical part consists of planning specific learning activities in the forest for students of the first triennium of primary school. The activities are goal-oriented, with an emphasis on cross-curricular connections. At the forefront is the active role of the individual as well as collaborative and social skills such as helping others, being patient, communicating and co-operating, as these activies are designed for group work. The objective of the thesis is to offer teachers a set of ideas for meaningful teaching, to help them implement activities in nature and realise goals from the forest lesson plan. Students will be able to gain new information and build upon existing knowledge through exploration, collaboration with their classmates, genuine contact with nature and real experiences while having fun and forming a positive attitude towards nature.
Ključne besede:forest, forest pegagogics, forest pedagogue, collaborative learning, cross-curricular connections


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici