| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Analiza medijskih vsebin v predvolilni kampanji v ZDA
Avtorji:Mernik, Matic (Avtor)
Žilič Fišer, Suzana (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Mernik_Matic_2019.pdf (4,04 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Diplomsko delo je teoretična in empirična raziskava o vplivu in vlogi medijev v politiki in političnih kampanjah. Pregled literature zajema opredelitev medijev in politike s prikazom njune povezanosti. Prikažemo funkcije in vlogo medijev v političnih kampanjah. Politično komuniciranje predstavimo kot osrednjo točko političnega trženja in pojasnimo medije kot posrednike pri komuniciranju. Ovrednotimo vlogo konvencionalnih in sodobnih medijev ter pojasnimo pomen e-participacije. Aplikativni del diplomskega dela obravnava ameriške predsedniške volitve (2016). V začetku predstavimo ozadje volitev in ameriški volilni sistem. Analiziramo objave izbranih tiskanih medijev in objave obeh kandidatov na družbenih omrežjih. Predstavljeni so rezultati analiz, spoznanja celotnega dela pa diskutiramo v razpravi. Sklepno poglavje zaključujemo s predstavitvijo ključnih ugotovitev.
Ključne besede:mediji, politika, politično komuniciranje, predsedniške volitve, ZDA
Leto izida:2019
Izvor:Maribor
NUK URN:URN:SI:UM:DK:VKEBG1CU
Licenca:CC BY-NC-ND 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Število ogledov:87
Število prenosov:24
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Analysis of media content in the pre-election campaign in the USA
Opis:The paper is theoretically and empirically grounded research on the role and the impact of media in politics and political campaigns. The literature review encompasses media and politics definition, along with the representation of the interplay between these two. We present the function media play in political campaigns. Next, we focus on political communication as the focal point in political marketing. Moreover, we find media to be a catalyst in conveying the message of political communication. We challenge the role of traditional media and emphasize the importance of e-participation. The research part of the paper addresses the presidential election in the USA in year 2016. We decipher the background of the elections and explain the Electoral College. The analysis of printed-media news and the analysis of social media posts are conducted. We explain the results, and the contribution of the paper in the discussion. The main findings are presented in the conclusion.
Ključne besede:media, politics, political communication, presidential elections, USA


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici