| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Digitalna transformacija podjetij
Avtorji:Pešić, Anja (Avtor)
Bobek, Samo (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Pesic_Anja_2019.pdf (1,15 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Magistrsko delo se osredotoča na spoznavanje digitalne transformacije podjetij, ki je ključna za njihov dolgoročni uspeh. Rast in preživetje sta temeljna cilja vsakega podjetja. Za dosego teh ciljev morajo podjetja ohraniti konkurenčnost in konstantno skrbeti za zadovoljstvo svojih strank. V sodobnem poslovnem okolju je digitalna transformacija postala praktično neizogibno sredstvo za dosego teh ciljev. V delu bomo opredelili pojem direktorja informatike, opisali njegove potrebne sposobnosti, osebnostne lastnosti kot tudi vpliv, ki ga ima v sodobnem podjetju, ter predvsem njegovo vlogo v času implementacije digitalne transformacije v podjetju. Podali bomo nekaj primerov podjetij, ki so uspešno vpeljala digitalno transformacijo, ter opisali, kako je vplivala nanje.
Ključne besede:digitalna transformacija, informacijska tehnologija, strategije, direktor informatike, Starbucks, LEGO, Under Armour.
Leto izida:2019
Založnik:[A. Pešić]
Izvor:Poljčane
UDK:004.9
COBISS_ID:13376796 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:H5OFPEFY
Licenca:CC BY-NC-ND 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Število ogledov:115
Število prenosov:23
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Companies undergo digital transformation
Opis:This master's thesis focuses on learning about the digital transformation of companies, which is crucial for their long-term success. Growth and survival are the fundamental goals of every company. In order to achieve these goals companies must maintain competitiveness and constantly take care of their customers’ needs. In a modern business environment digital transformation has become necessary means to achive companies’ goals. In this master's thesis we will define the concept of chief information officer, describe his required skills, personality traits as his influence in modern companies, and above all, his role during the implementation of digital transformation in the company. We will present some examples of companies that have successfully implemented the digital transformation, and describe how it affected them.
Ključne besede:digital transformation, information technology, strategies, chief information officer, Starbucks, LEGO, Under Armour.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici