| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Konceptualni model merjenja uspešnosti digitalnega marketinga na izbranih digitalnih oglaševalskih kanalih
Avtorji:ID Roškar, Eva (Avtor)
ID Korez Vide, Romana (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Roskar_Eva_2019.pdf (2,06 MB)
MD5: 044A957CBFD3978B767673DD11FDFDE6
PID: 20.500.12556/dkum/85c57740-86c8-4fc7-b906-f08e4610783f
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Digitalni oglasi so vse privlačnejša orodja tržnega komuniciranja, ki na različne načine in na različnih lokacijah v digitalnem svetu dosegajo ciljno usmerjenost. Digitalno oglaševanje pa ne vključuje le iskanja ali prikazovanja oglasov, temveč tudi vse vrste tržnih komunikacij, ki se izvajajo z uporabo spleta ter mobilne tehnologije. Z uporabo digitalnega oglaševanja, ki med drugim omogoča hitro in enostavno distribucijo ter uporabo multimedijskih in dinamičnih vsebin ter njihov nadzor, lahko oglaševalci s potrošniki komunicirajo na povsem drugačen način.
Ključne besede:digitalni marketing, digitalno oglaševanje, oglaševalski kanali, Facebook, Google Display
Kraj izida:Maribor
Založnik:[E. Roškar]
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/DKUM-73564 Novo okno
UDK:659.3
COBISS.SI-ID:13355548 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:CC53EV1Q
Datum objave v DKUM:18.07.2019
Število ogledov:1387
Število prenosov:44
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:14.05.2019

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The conceptual model of measuring performance of digital marketing on selected digital advertising channels
Opis:Digital advertisements are becoming increasingly more attractive as a means of market advertising, as they can reach target orientation in different ways and in different locations in a digital world. Digital advertising not only encompasses the search and the display of advertisements, but also all kinds of marketing communications which are carried out by means of internet and mobile technology. The use of digital advertising enables fast and simple distribution, as well as the use of multimedia and dynamic contents and their monitoring. This, in turn, enables the advertisers to communicate with the consumers in a whole new manner.
Ključne besede:digital marketing, digital advertising, advertising channels, Facebook, Google Display


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici