| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Zemljevidi in aplikacije : teorija rabe in zadovoljitve na primeru prostorkega pozicioniranja v turizmu
Avtorji:Hojnik, Simon (Avtor)
Turnšek, Maja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Hojnik_Simon_2019.pdf (2,03 MB)
MD5: EB5B1E746E7B3980DEB5B02BF53E637C
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FT - Fakulteta za turizem
Opis:Naloga v osnovi proučuje, kako se posamezniki odzivajo na uporabo potovalnih aplikacij, namenjenih lokacijskemu pozicioniranju za potrebe turistov. Prvi del naloge se osredotoča na teoretične vidike tradicionalnih in novodobnih metod za odkrivanje destinacije. Podrobneje smo proučili njihov izvor, zgodovinsko ozadje, način delovanja in splošne značilnosti, teoretične modele (model sprejetja tehnologije, teorija inovacijske difuzije in socialna kognitivna teorija), proučili pa smo tudi nekatere pozitivne in negativne učinke, identificirane v prejšnjih raziskavah. S pomočjo ugotovitev smo v drugem delu zastavili pet hipotez, ki ugotavljajo, kaj vpliva na pogostost uporabe potovalnih aplikaciji in ali uporaba potovalnih aplikacij zmanjšuje uporabo tiskanih medijev. Hipoteze smo nato testirali s pomočjo anketnega vprašalnika, na katerega se je odzvalo 359 posameznikov. V skladu s poprejšnjimi raziskavami smo ugotovili, da imajo zaznana uporabnost potovalne aplikacije, zaznana enostavnost uporabe, zaznana združljivost in zaznano zaupanje v lastno učinkovitost pozitiven vpliv na uporabo potovalnih aplikacij. Nismo pa zaznali, da bi pogostost uporabe potovalnih aplikacij vplivala na zmanjšanje uporabe tiskanih medijev, čeprav je pogostost uporabe tiskanih medijev v korelaciji s starostjo uporabnikov.
Ključne besede:zemljevidi, aplikacije, pametni telefoni, lokacijsko pozicioniranje, turizem
Leto izida:2019
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[S. Hojnik]
Št. strani:89, 5 str.
Izvor:Maribor
UDK:910.22:338.48(043.2)
COBISS_ID:2048312403 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:IYFM5BZM
Število ogledov:806
Število prenosov:91
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:09.05.2019

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Maps and apps : a uses and gratifications approach to the case of spatial positioning in tourism
Opis:Our paper examines how individuals respond to the use of travel applications intended for location positioning for tourists' needs. The first part of the research focuses on the theoretical aspects of traditional and modern methods of discovering a tourist destination. We studied their origin, historical background, the way they function, the general characteristics, theoretical models (technology acceptance model, innovation diffusion theory and social cognitive theory), as well as the positive and negative effects identified in previosu research. The second part of our paper focuses on five hypotheses which determine what predicts the frequency of travel application use and whether the use of travel applications (travel apps) reduces the use of printed media. The hypotheses were tested using a survey questionnaire which colected 359 responses. In line with previous research, the results show that perceived applicability of the travel applications, perceived ease of use, perceived compatibility and perceived self-efficiency have a positive effect on the use of travel applications. On the other side, we could not confirm that the frequency of travel app use reduces the use of printed media for geographical location. There is however a correlation between users' age and the use of printed maps.
Ključne besede:maps, apps, smartphones, spatial positioning, tourism


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici