| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Numerična simulacija trka pri pristanku letala z možnostjo navpičnega vzletanja in pristajanja : magistrsko delo
Avtorji:ID Plesec, Vasja (Avtor)
ID Kramberger, Janez (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Močan, Blaž (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Plesec_Vasja_2019.pdf (5,98 MB)
MD5: 75DA9CCC1260B7FC778CA2EF72CD727C
PID: 20.500.12556/dkum/8e359afb-6fc7-40e3-84be-762b96f6fa31
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FS - Fakulteta za strojništvo
Opis:V magistrski nalogi so predstavljena priporočila za snovanje varnega letala odpornega na vertikalni trk. Sestavo letala smo razdelili na tri glavne komponente namenjene absorpciji energije v primeru vertikalnega trka: sedež, struktura trupa in podvozje. Za vsak del posebej je bila izvedena eksplicitna časovno odvisna numerična simulacija v programskem paketu Abaqus/Explicit. Iz dobljenih rezultatov smo med seboj primerjali pospeške, ki delujejo na telo potnika ter sile in pomike strukturnih delov, iz katerih se vidi količina absorbirane energije. Na koncu smo izvedli še računalniško simulacijo sestave generičnega letala, ki je vsebovalo vse zgoraj naštete komponente.
Ključne besede:vertikalni trk letala, eksplicitne numerične simulacije, absorpcija energije, metoda končnih elementov, deformacijska struktura
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[V. Plesec]
Leto izida:2019
Št. strani:IX, 98 str.
PID:20.500.12556/DKUM-73396 Novo okno
UDK:[004.942:533.6.013.8]:629.7.02(043.2)
COBISS.SI-ID:22373654 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:WJMKZSAD
Datum objave v DKUM:06.05.2019
Število ogledov:1040
Število prenosov:110
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FS
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:07.04.2019

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Numerical simulation of a hard landing for a VTOL aircraft
Opis:The master thesis describes recommendations for crashworthiness design of a VTOL (vertical take-off and landing) airplane. The composition of the aircraft was divided into three main components designed to absorb energy in the event of a vertical crash: the seat, fuselage and landing gear. For each part, an explicit time-dependent numerical simulation in Abaqus/Explicit was performed. From the obtained results, we compared the magnitude of accelerations that work on the body of the passenger and the force-displacement correlation of the structural parts from which the amount of absorbed energy can be calculated. At the end, we also carried out a computer simulation of the generic airplane composition, which included all of the above components.
Ključne besede:vertical airplane crash, explicit numerical simulation, energy absorption, finite element method, crashworthiness


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici