SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Poznavanje koncepta šole v naravi in prispevek učitelja k izvedbi in organizaciji šole v naravi
Avtorji:Mlakar, Miša (Avtor)
Matejek, Črtomir (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Mlakar_Misa_2019.pdf (893,00 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Namen raziskave je bil ugotoviti, ali učitelji poznajo Koncept šole v naravi za devetletno osnovno šolo, raziskati mnenje učiteljev o lastnem prispevku h kakovostni organizaciji šole v naravi, motive učiteljev za sodelovanje in ugotoviti, kakšna so stališča učiteljev o pomenu šole v naravi za otrokov celostni razvoj. V raziskavo je bil vključen 101 učitelj razrednega pouka in predmetni učitelj iz koroške in osrednjeslovenske regije, ki ima izkušnjo s sodelovanjem v šoli v naravi. Podatke za raziskavo smo pridobili s pomočjo ankete in jih obdelali v računalniškem programu SPSS Statistic 22. V raziskavi sta uporabljeni deskriptivna in kavzalno-neeksperimentalna metoda. Rezultati raziskave so pokazali, da je povprečna starost učiteljev, udeleženih v raziskavi, med 44 in 46 let in da 69,6 % učiteljev razrednega pouka ni usposobljenih za poučevanje licenciranih športnih vsebin ter da je 57,8 % učiteljev primerno usposobljenih za poučevanje športnih vsebin. Učitelji dobro poznajo koncept šole v naravi za devetletno osnovno šolo, ki zajema tudi načela in vzgojno-izobraževalne cilje šole v naravi. Za sodelovanje v šoli v naravi se odločajo, ker se čutijo odgovorne, samoiniciativne in organizacijsko sposobne osebe. Zavedajo se, da z dobrim pristopom, odnosom, spretno predajo znanj v naravi pomagajo pri celostnem razvoju otroka. Rezultati kažejo, da se sicer obe skupini čutita kompetentni za izvajanje športnih in naravoslovnih vsebin ter poučevanje smučarskih in plavalnih tečajev, a obstajajo manjše statistično značilne razlike.
Ključne besede:profesorji, športna dejavnost, pouk izven učilnice, celosten razvoj otroka
Leto izida:2019
Založnik:[M. Mlakar]
Izvor:Maribor
UDK:796.01:37.091.33-027.22(043.2)
COBISS_ID:24519688 Povezava se odpre v novem oknu
Licenca:CC BY-NC-ND 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Število ogledov:35
Število prenosov:21
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Familiarity with the concept of slovenian school camps, and the contribution of the teacher implementation and organisation ofschool camps
Opis:The purpose of research was to discover whether teachers are familiar with the concept of school camps for primary schools with a nine year-program, to discover teacher's opinion on their own contribution to planning quality school camps, teacher’s motivation in participating and their general opinion on importance of school camps for child integrated development. 101 teachers from primary and secondary schools have taken a part in the research. They are from Carinthia and central Slovenia and have school camps experience. The research data has been acquired with a survey and analyzed with the SPSS Statistic 22 software. The research uses descriptive causal-non-experimental method. Results have shown that the participating teacher’s average age is between 44 and 46 years, that 69,6% of primary school teachers are not qualified to teach PE and 57,8% of all teachers are qualified for teaching PE. Teachers are well familiar with the concept of school camps for primary schools with a nine year-program, including principles and educational goals. Teachers decide for school camps because they feel they are responsible, self-initiative and organizationally capable. Teachers are aware that with a proper approach, teacher pupil relationship, passing of knowledge, while being outdoor, they significantly help with child’s integral development. Results show that both primary and secondary school teachers feel competent in teaching PE, natural science, skiing, swimming, however there are minor statistical differences between the two groups.
Ključne besede:teachers, physical education, school camps, child’s integral development


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici