SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Otrokovi odzivi v konfliktnih situacijah glede na spol in starost
Avtorji:Törnar, Janja (Avtor)
Goriup, Jana (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Lahe, Danijela (Komentor)
Datoteke:.pdf VS_Tornar_Janja_2019.pdf (1,85 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V diplomskem delu z naslovom Otrokovi odzivi v konfliktnih situacijah glede na spol in starost smo v prvi vrsti opredelili, kakšen pomen za otroka nosi socialni razvoj, ob tem pa opisali tudi medsebojne odnose. Osredinili smo se na pojem konflikt in vključili definicije različnih avtorjev. V nadaljevanju smo našteli vrste konfliktov in jih na kratko opisali, za tem pa opisali vzroke konfliktov ter preko opredelitev posameznih avtorjev potrdili tudi lastno mnenje, da se vzroki za nastanek konfliktov od posameznika do posameznika razlikujejo. Sledila je opredelitev odzivov na konflikte, kjer smo se osredinili na to, kako se posamezniki odzivajo na konflikte, kako so odzivi na konflikte povezani z družino, na kakšen način se na konflikte odzivajo deklice in dečki ter poiskali opredelitve, kakšna je razlika v odzivanju na konflikte glede na starost. K temu smo v nadaljevanju dodali še načine reševanja konfliktov, ki smo jih povzeli po različni literaturi. Na koncu teoretičnega dela pa smo vključili tudi komunikacijo in jo opredelili z definicijami različnih avtorjev. V empiričnem delu smo z metodo anketiranja pridobili podatke, ki smo jih predstavili v obliki grafov in opisa. Z analizo podatkov smo ugotovili, da konflikt med otroki najpogosteje nastane zaradi igrač, da med dečki konflikt nastane pogosteje kot pa med deklicami, da se deklice na konflikte najpogosteje odzivajo z jokom, dečki pa z agresijo in da so pri dečkih glavni povod za nastanek konflikta igrače, pri deklicah pa pomoč vzgojiteljici. V zaključku diplomskega dela smo ovrednotili hipoteze in predstavili ugotovitve, do katerih smo prišli med prebiranjem literature in z analizo rezultatov ankete.
Ključne besede:Predšolski otrok, socialni razvoj otroka, konflikti, spol, starost, komunikacija.
Leto izida:2019
Založnik:[J. Törnar]
Izvor:Maribor
UDK:373.2:316.77(043.2)
COBISS_ID:24521480 Povezava se odpre v novem oknu
Licenca:CC BY-NC-ND 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Število ogledov:30
Število prenosov:3
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Children's responses to conflict based on gander and age
Opis:In the following thesis, titled Children's Responses to Conflict Based on Gender and Age, we first specified how important a child’s social development is, including their interpersonal relationships. Then we focused on the concept of conflict, including definitions of various authors. Furthermore, we stated and described the types of conflict as well as the causes for it. Through the definitions of various authors, our own opinion was confirmed; i.e. the causes of conflict differ from individual to individual. Then followed the definition of the responses to conflict, where we focused on how individuals respond to conflict, how the responses to conflict are connected to the family background, and in what ways girls and boys respectively respond to conflict. We searched for the differences in responses based on age as well. Furthermore, we included the methods of conflict resolution, and found various ways of resolving conflicts through researching written resources. We also wrote about communication and its various definitions in the final chapter of the theoretical part. In the empirical part of the thesis, we used the interview method to obtain data, which was then presented in the form of tables, charts, and descriptions. According to the data acquired, we established the following: conflict among children most frequently occurs because of toys; conflict is more frequent among boys rather than girls; boys most frequently respond to conflict by crying, which is also true for girls, and the main cause of conflict in boys are toys, whereas the main cause of conflict in girls is the help of preschool teachers. In the conclusion, we evaluated the hypotheses and presented the findings acquired during my analysis of written resources as well as my analysis of interviews.
Ključne besede:Preschool child, a child's social development, conflict, gender, age, communication.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici